Ja det blir gøyGleder meg til alt for Norge begynner i gjenn![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det blir gøyGleder meg til alt for Norge begynner i gjenn![]()
Er greit å få telt over å sett jaJa ikke sant. Vi har jo litt egger førstemann da + litt vi har fått. Så satser på at det holder faktisk. Men skal telle over også, bare for å ha det gjort![]()
Jeg må vente til i morgenNå får dere kose dere med wispers![]()
Var like før gubben sovnaJeg må vente til i morgenser det sammen med sambo
![]()
Så han p ser på det? Det er veldig spennende daVar like før gubben sovnaer han som følger med på det
![]()
Skjønner detSå han p ser på det? Det er veldig spennende da![]()
Så ikke så gøy å måtte vente![]()
Ja det er jammen dumt de må sende sende de så sent..Skjønner dethar ikke fulgt med i der hele tatt på den serien jeg, går egentlig litt for sent for meg
![]()
Kan ikke se slikt blir bare så lei meg, greier ikke se på dyre program hellerJa det er jammen dumt de må sende sende de så sent..
Men det er typisk.
Begynner snart ett nytt program på fem som jeg vill sebarneavdelingen
![]()
Jeg hadde jo håpt å bli ferdig med målet idag jeg. Men har jammen meg nesten ikke skravla noe i dag heller! Så tviler på at jeg er helt i mål enda. Og oppdateringa i kveld tror jeg ikke jeg får sjekka heller. Inntatt senge jeg nåGleder meg til oppdatering![]()
![]()
Ja, er nok det. Lett å tenke at man har masse, men sp har man kanskje ikke alt man trenger i den enkelte str likevelEr greit å få telt over å sett ja![]()
Jeg vet jeg å kommer til å bli det men klarer ikke la væreKan ikke se slikt blir bare så lei meg, greier ikke se på dyre program heller
I morgen går det nok bedreJeg hadde jo håpt å bli ferdig med målet idag jeg. Men har jammen meg nesten ikke skravla noe i dag heller! Så tviler på at jeg er helt i mål enda. Og oppdateringa i kveld tror jeg ikke jeg får sjekka heller. Inntatt senge jeg nå![]()
Nei jeg skal innta sengeleie nåJeg hadde jo håpt å bli ferdig med målet idag jeg. Men har jammen meg nesten ikke skravla noe i dag heller! Så tviler på at jeg er helt i mål enda. Og oppdateringa i kveld tror jeg ikke jeg får sjekka heller. Inntatt senge jeg nå![]()
Skravles i mårraTar kvelden jeg![]()
Hehe, ja vi får håp det blir likar i mårraI morgen går det nok bedre![]()
Du får ha en god nattsove godt å drømme søtt
![]()
Natti nattTar kvelden jeg![]()
Det får viHehe, ja vi får håp det blir likar i mårraGod natt