Har skrevet 400 innlegg her siden tidligere I dag 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vet hvem 3 av dommerne er, begge damene og Bjarne brønbo, men hvem er siste og hva er han kjent for?![]()
Er det adil? Han var jo med i fjor hvertfallTror han vant norske talenter i 2009 med en dansegruppe eller noe![]()
Ja det synes jeg å vi har værtJa vi har vert flinke nå![]()
Vet ikke helt om jeg kan si det samme om minhahaha lol![]()
min ser heldigvis ung ut![]()
Ja virkeligJa det synes jeg å vi har vært![]()
Vi eller du???Har skrevet 400 innlegg her siden tidligere I dag![]()
Vi sammenVi eller du???)
Da er det ikke rart jeg ikke vet hvem det er, ser ikke noe særlig på norske talenter. Var gubben som satt å så på detTror han vant norske talenter i 2009 med en dansegruppe eller noe![]()
Er det adil? Han var jo med i fjor hvertfall![]()
Da har vi jammen vært flinkeVi sammenvi nådde 19 000 innlegg tidligere å nå er vi over 400 til
![]()
Måtte inn på tv2 å se.. Men jeg kjenner heller ikke til hannei det er en annen en, kunne ikke huske jeg hadde sett han før![]()
Godt detGleder meg som bare det til IKEA i morgen![]()
![]()
Hehe skal ikke mye til![]()
Ikke sant vi harDa har vi jammen vært flinke![]()
![]()
Ikke santGodt detliker små gleder
![]()
Ja ikke sant. Vi har jo litt egger førstemann da + litt vi har fått. Så satser på at det holder faktisk. Men skal telle over også, bare for å ha det gjortJeg vet iallfall ikke, er første gangen for meg, så har mye I 50 åbedre med formye enn for lite har jeg tenkt, å 90 % av klærna er kjøpt brukt
)