Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Javar minsta sin dag til å hente
hehe stakars hun klarte ikke å bære alt
haha så Postmannen ( han kom på likt med henne) hjalp henne hjem
![]()
JaLeste meg akkurat igjennom nesten 300 innleggdette til tross for nedetid
Håper dere alle har hatt en fin dag og nyter det fine været![]()
Ja det er det jammenHar snart spist opp alle gulrøttene mine, lurer på om jeg må dra kjøpe fleresynes blomkål er godt å
![]()
Hehe fort gjort å kjøpe mere jaBytta buksa til storebror som jeg hadde kjøpt for liten. Ble to bukser til storebror en str større, en body til lillegutt og en body til snuppa![]()
Wow det er ikke verstLeste meg akkurat igjennom nesten 300 innleggdette til tross for nedetid
Håper dere alle har hatt en fin dag og nyter det fine været![]()
Blir lenge på jobb da...Jobber stort sett fra 8 til 16 - men blir der litt ekstra siden toget ikke går før nærmere 5
Helt ok å komme tilbake - men litt vanskelig å holde fokus når lille sparker og spreller![]()
Jasitter inne
![]()
Har du hatt en fin dag på jobb?
Hatt en helt grei dag på jobb - men så kjedelig å sitte inne når det er så fint ute! :OWow det er ikke verst![]()
Hatt en fin dag på jobb?
Jeg ogLiker toro jeg![]()
Jeg orker ikke være ute, så holder meg inne![]()
Ja det tror jeg du skal klare uten større problem4000 innlegg på meg ila dagen tror jeg![]()
Nei det liker vi begge to, bare ikke så næringsriktHehe ferdig grøt slår heller aldri feil da![]()
![]()
Uffhåper dere begge får en grei kveld likevel
![]()
Åå det gjør jeg og ofteSøren åglemte klesvasken i vaske maskinen
bah..
Godt den var fin daHatt en helt grei dag på jobb - men så kjedelig å sitte inne når det er så fint ute! :O
Jukset og tok bussen ned til togetså spørs det om det er plass da..
Det er jammen ikke verst4000 innlegg på meg ila dagen tror jeg![]()