hehe næææh...hjelper deg opp vi vettuSå kommer til å snakke mye med meg selv på slutten av mnd![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
hehe næææh...hjelper deg opp vi vettuSå kommer til å snakke mye med meg selv på slutten av mnd![]()
Gubben er rastløs om dagenehan trenger å få seg en jobb snart, bli gal av å ha han gående hjemme.
Uff daGubben er rastløs om dagenehan trenger å få seg en jobb snart, bli gal av å ha han gående hjemme.
Det tror jeg du klarerLurer på om jeg kanskje greier 2222 denne mnd å![]()
hadde vært morro det.
Så mye fint daJa ble da noe![]()
Garderobeskap til Sølvi![]()
2 slike til leker til Sølvi![]()
Grisebamse til gullgutten. Han er så opptatt av griser og dyr generelt![]()
![]()
+ duftlys, servietter, lysepærer, batterier, noe opphenggreier, skåler asjetter + noe annet jeg ikke husker i farta![]()
Skrev et innlegg til deg i stad, men tror det ble borte:O lagde sånn kylling som du tipsa meg om idag, som med kremost med urter og bacon. Alle spiste seg mette og vel så det! Sååå godt!Der var minsta dusja å i seng![]()
Snart senker kveldsroen seg![]()
Snart er det kveldsro her og. Vet ikke hvor mye jeg skal skravle da.. Har et par ting jec er NØDT til å gjøre, og skal prøve å legge meg tidlig pga lang dag i morgenDer var minsta dusja å i seng![]()
Der var minsta dusja å i seng
Åååh så braSkrev et innlegg til deg i stad, men tror det ble borte:O lagde sånn kylling som du tipsa meg om idag, som med kremost med urter og bacon. Alle spiste seg mette og vel så det! Sååå godt!![]()
Håper du får slappet av litt oppi alt daSnart er det kveldsro her og. Vet ikke hvor mye jeg skal skravle da.. Har et par ting jec er NØDT til å gjøre, og skal prøve å legge meg tidlig pga lang dag i morgen
Det er magiskDeilig! Her også![]()
Ja, det håper jeg og!Håper du får slappet av litt oppi alt da![]()
Ja, det var det! Skal definitivt gjentas!!Åååh så bra![]()
![]()
Ja det er farlig godt det derhehe
![]()
![]()
Herlig å ha fått en slik dag daJa, det håper jeg og!Vært en lang dag i dag og. Fått gjort masse, og ble imponert over hvor mye jeg greide uten å få vondt
Men nå begynner jeg å kjenne det
![]()
Ingen problemJa, det var det! Skal definitivt gjentas!!Hadde fløtegratinerte poteter til og! Yumm! Så takk for tips
![]()
Fant forresten ut at det innlegget jeg skrev til deg i stad, hadde jeg skrevet på helt feil trådså ikke rart jeg ikke fant det her inne
![]()
Har ikke hatt fast jobb siden feb 2015. Har hatt små jobber. Han har ingen formell utdanning. Han liker å kunne gjøre forskjellige ting. Tror han synes det å kjøre div annleggs maskiner har vært helt ok. Det han drømmer om er kun egne prosjekter, kjøpe hus, og pusse opp og leige ut, grave og drenere, må snøHvor lenge har han ikke jobbet da? Hva utdannelse har han/ønsker jobbe med?
Ja jeg håper da detDet tror jeg du klarer![]()