Skravletråd

Ja ble da noe:)
0243408_PE382704_S3.JPG
Garderobeskap til Sølvi
drona-boks-rosa__0311968_PE429579_S4.JPG
2 slike til leker til Sølvi

0209159_PE362753_S2.JPG
Grisebamse til gullgutten. Han er så opptatt av griser og dyr generelt:)

+ duftlys, servietter, lysepærer, batterier, noe opphenggreier, skåler asjetter + noe annet jeg ikke husker i farta:P
Så mye fint da :D

Åååh så bra :D :D
Ja det er farlig godt det der :D hehe :) :)
Ja, det var det! Skal definitivt gjentas!!:) Hadde fløtegratinerte poteter til og! Yumm! Så takk for tips:)
Fant forresten ut at det innlegget jeg skrev til deg i stad, hadde jeg skrevet på helt feil tråd:D så ikke rart jeg ikke fant det her inne:)

Ja, det håper jeg og!:) Vært en lang dag i dag og. Fått gjort masse, og ble imponert over hvor mye jeg greide uten å få vondt:) Men nå begynner jeg å kjenne det:P
Herlig å ha fått en slik dag da :) jeg har p hatt en god dag med bekkenet :) ikke følt meg gravid i dag :p

Håper vi begge får så gode dager resten av uka å hvertfall :D :D

Ja, det var det! Skal definitivt gjentas!!:) Hadde fløtegratinerte poteter til og! Yumm! Så takk for tips:)
Fant forresten ut at det innlegget jeg skrev til deg i stad, hadde jeg skrevet på helt feil tråd:D så ikke rart jeg ikke fant det her inne:)
Ingen problem :D :D
Er en klar favoritt her hjemme å :D :D. Har venner som bestiller når de kommer på besøk hehe :p

Hehehe det skal jammen ikke være lett :p :D

Hvor lenge har han ikke jobbet da? Hva utdannelse har han/ønsker jobbe med?
Har ikke hatt fast jobb siden feb 2015. Har hatt små jobber. Han har ingen formell utdanning. Han liker å kunne gjøre forskjellige ting. Tror han synes det å kjøre div annleggs maskiner har vært helt ok. Det han drømmer om er kun egne prosjekter, kjøpe hus, og pusse opp og leige ut, grave og drenere, må snø:)

Back
Topp