Åååh det er så herlig når de er sånnDa har jeg også fått hentet mine søte små, den ene står i dusjen og lille bader i balja på verandaenlillegutt hadde ca 1 kg sand i håret så han har visst kost seg glugg ihjel i dag hehe!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åååh det er så herlig når de er sånnDa har jeg også fått hentet mine søte små, den ene står i dusjen og lille bader i balja på verandaenlillegutt hadde ca 1 kg sand i håret så han har visst kost seg glugg ihjel i dag hehe!
Åååh det er så herlig når de er sånnhehe når man virkelig ser at de har leka p kost seg
![]()
Ja det er helt toppIkke santDet er så kjekt når været er knall og de har fått være masse ute
![]()
Ja, bare at den er tyn trodde det skulle ha vært mer joggebukse stoffGøy! Var den like fin i virkeligheten?
Så bra at han har kost segDa har jeg også fått hentet mine søte små, den ene står i dusjen og lille bader i balja på verandaenlillegutt hadde ca 1 kg sand i håret så han har visst kost seg glugg ihjel i dag hehe!
Gleder meg til mine kommerGår de ikke an p slette bilde? o
De er kjempe fineGleder meg til mine kommerde så jo kjempe fine ut
![]()
Hehe så greit daSå hvis jeg går over termin dato, skal han få kjøre mye traktorfor det rista veldig I passasjer setet
![]()
![]()
Passer fint, hvis det snør, for da rister det ennå merHehe så greit da![]()
Det hadde vert gøy daPasser fint, hvis det snør, for da rister det ennå merrista ho laus
![]()
Da hadde jeg drept gubben, har opplevd det å glad jeg ikke hadde gebiss for da hadde tenna liggi på havets dypDet hadde vert gøy da![]()
Kjenner ett par som ble så leie at han tok henne ut på tur i båtenhehe med masse bølger å fart
![]()
HeheheheheDa hadde jeg drept gubben, har opplevd det å glad jeg ikke hadde gebiss for da hadde tenna liggi på havets dyp![]()
Ikke morro :/ får håpe det gir segNeeeitror bihulene mine tuller igjen
![]()
Merket etter middag at det verket i den ene tanna.. Å nå begynner det å trykke under øyet.. Bah
Nei det er ikke det. Er ikke spesielt tett i nesen da. Men ikke alltid jeg er det heller forsåvidt..Ikke morro :/ får håpe det gir seg![]()