Skravletråd

Helt enig rosa og fride..tiden har flydd her og. Men har jo fått gjort mye da, men likevel kunne godt ha fått gjort mer...:P Sånn er det vel alltid;)

Ferdig på jobb og nye neste 100 poster å lese :P skravles veldig om dagen ;)

For de som etterlyste oppdatering (litt sent, men blir sånn på jobb :/ ) så ser det sånn ut:

Undomiel er på 11 med 2078 og Malla er opp til 17 med 1385 :)

Vedlegg

• 1439904713085.jpg
    1439904713085.jpg
    60,9 KB · Visninger: 6
Ungene er hentet :D lekser er gjort :) potetene er på kok å eldste holder på med sine gjøre mål :) klærne har han ryddet på plass , nå er han ivrig på vei ut med bosset :p

Hehe det er nemlig en som så seg ut ett spill han ville ha ;) å med denne ukens lønn så vill han ha råd til det ;) men jeg aner å en smule smisking om kjøpe senter tur for å få tak i det :p Hehehe søtnosen

Last edited:
Ungene er hentet :D lekser er gjort :) potetene er på kok å eldste holder på med sine gjøre mål :) klærne har han ryddet på plass , nå er han ivrig på vei ut med bosset :p

Hehe det er nemlig en som så seg ut ett spill han ville ha ;) å med denne ukens lønn så vill han ha råd til det ;) men jeg aner å en smule smisking om kjøpe senter tur for å få tak i det :p Hehehe søtnosen

Hehe herlig :)

Da har jeg også fått hentet mine søte små, den ene står i dusjen og lille bader i balja på verandaen :) lillegutt hadde ca 1 kg sand i håret så han har visst kost seg glugg ihjel i dag hehe!

Back
Topp