NeiJa det sjønner jeg godtfor er ikke så gøy med så store klasser
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
NeiJa det sjønner jeg godtfor er ikke så gøy med så store klasser
Så bra da! Ville mye heller hatt tre klasser, for å si det sånn3 her også ja
Den så veldig kjekk ut daer den fra ebay?
Likte henne ikke helt sist, men kanskje jeg får et annet inntrykk denne gangen!![]()
Så bra da! Ville mye heller hatt tre klasser, for å si det sånn![]()
Åh så deilig daRundstykker i ovnen![]()
Hehe, ja! Kjedelig npr man kommer til noen man IKKE har kjemi med. Men sånn er vel bare verdenDa får vi håpe det![]()
Hehe, ja! Kjedelig npr man kommer til noen man IKKE har kjemi med. Men sånn er vel bare verden![]()
UffLikte henne ikke helt sist, men kanskje jeg får et annet inntrykk denne gangen!![]()
Haha, har og vært hos ei ha som var pyton. Ei venninne av meg så hun følte hun var i avhør når hun var derhehe ja.. helsesøster der vi bodde før var helt pyton![]()
Ikke santNeidem er 5 og 6 år liksom. Og tenk så forskjellige dem er, alle med forskjellige behov. Kan jo umulig ha mulighet til å følge så den enkelten så veldig godt opp
Nei, er ikke no særlig.. Men menUffja får håpe det
ikke greit å gå til noen man ikke helt klaffer med
![]()
Har du link?JaHar en til fra før på lillegutt sitt rom! De er så store og fine og står selv for de er ganske stive og på innsiden er den laminert med tynn plast så man lett kan tørke av den inni hvis det skulle komme noe gris
Vi har denne fra før, men det er flere forskjellige
![]()
Hehe jaNei, er ikke no særlig.. Men menfinnes verre ting her i verden. Heldigvis
![]()
Tror læreren er veldig flink. Hun har førskolelærerutdanning i grunnen med no påbygning i spes.ped. Tror jeg det var, og hadde vært i 1 klasse flere gangerIkke sant![]()
Men de har vell assistenter i klassen? Å håper dem har flink lærer å![]()
He he, nettopp
Ja nå har jeg støvsuga hele huset og rydda masse. Så nå er jeg fornøydIkkeno vondt engang jo:O hva skjer?
Wow! Så Effektiv du er!Ohhh så bra![]()
Kaken er ferdig og levert.
Vært hos jm.
Og nå står varme baguetter i ovnen![]()