Åååh den var søt da![]()
![]()
Tenkte ha den på stua til å ha leker i
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åååh den var søt da![]()
![]()
De er 25 i klassen! Synes det er mange jeg! Ja, de er fortsatt små♥
He he, nettopp
Ja nå har jeg støvsuga hele huset og rydda masse. Så nå er jeg fornøydIkkeno vondt engang jo:O hva skjer?
Akkurat spist jegTja.. Lunsj da kanskje?![]()
Åh ok her er de tre klasserJa.. Det var en stor 1. Klasse i år sa de.. Tror det er 26 i den andre klassen:O Og må være over 30 elever for at dem skulle ha laga tre klasser.
Hahaha jaHøres ut som vi har samme postmannhan starter her og tar deg til slutt
![]()
Akkurat spist jeg![]()
Så heldige dere er. Syns det er kjempedumt at dem ikke kunne dele dem i tre!Åh ok her er de tre klasser![]()
Nei, nå må jeg komme meg opp av sofaen igjen og få gjort unna siste rest. Time hos jm kl 14
Den så veldig kjekk ut daTenkte ha den på stua til å ha leker iFår se, kanskje den ender opp på største barnerommet
Den er jo ganske stor
Så heldige dere er. Syns det er kjempedumt at dem ikke kunne dele dem i tre!
TakkLykke tilSkal i morgen jeg.
Har akkurat trykket i meg en skiveTja.. Lunsj da kanskje?![]()
Lykke til hos jordmorNei, nå må jeg komme meg opp av sofaen igjen og få gjort unna siste rest. Time hos jm kl 14
Ja, jeg er egentlig litt overraska selvFlink du har vært da!
Takk for detLykke til hos jordmor![]()
Ja det sjønner jeg godtSå heldige dere er. Syns det er kjempedumt at dem ikke kunne dele dem i tre!
Likte henne ikke helt sist, men kanskje jeg får et annet inntrykk denne gangen!Lykke til hos jordmor![]()