Har de noe godt?På noe som heter kokeriet I sandefjord. Ikke min foretrukkende restaurant, men var ikke jeg som valgte![]()
Spørr matvraket
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har de noe godt?På noe som heter kokeriet I sandefjord. Ikke min foretrukkende restaurant, men var ikke jeg som valgte![]()
Haha 5nå sitter jeg i sofaen å sambo har satt på en film da
![]()
Nei, er nettopp det, har vært der å spist før og har ikke vært fornøyd da:/ er masse steder I sandefjord som har mye bedre matHar de noe godt?![]()
![]()
Spørr matvraket![]()
Vurderer det jeg å, men skal på lunsj kl ett, så er vel ikke så lurt![]()
Den var finFikk denne i går da
![]()
Skal gjøre så godt jeg kan. Er første og siste gang jeg skal være med I planleggingskomiteSå stas, da må du kose deg masse![]()
Åååh neiNei, er nettopp det, har vært der å spist før og har ikke vært fornøyd da:/ er masse steder I sandefjord som har mye bedre mat![]()
![]()
Wow det var tidlig jaI dag kom postmannen veldig tidlig, kvart over 9 var han herMen det var ikke noe spennende
![]()
Overlever jegÅååh neidet er kjedelig da :/
De er 25 i klassen! Synes det er mange jeg! Ja, de er fortsatt små♥Så brauff det skjønner jeg veldig godt. De er jo små fortsatt. Er det stor skole og mange i klassen? Vi var bare 6stk på barneskolen, så det var nok aldri så skummelt som hvis den var større.
Hehe det er nå bra detOverlever jeg![]()
Oj 25 er mange ja . Her er de 18. Syntes det er mer enn nokDe er 25 i klassen! Synes det er mange jeg! Ja, de er fortsatt små♥
He he, nettoppNei og blir de samme plassene med barn typ egon for eks![]()
Åhh, bør få gjort litt da ja![]()
Skal gjøre så godt jeg kan. Er første og siste gang jeg skal være med I planleggingskomite![]()
Ja.. Det var en stor 1. Klasse i år sa de.. Tror det er 26 i den andre klassen:O Og må være over 30 elever for at dem skulle ha laga tre klasser.Oj 25 er mange ja . Her er de 18. Syntes det er mer enn nok
Wow det var tidlig javi fikk ikke vår før 5 i går :/