Skravletråd

Ellers er arbeidere tilbake her og jobber i dag:)

Rommet til Sølvi mangler kun noen lister nå så er det helt klart;)

God morgen <3

Her er ungene levert, handlet litt , vasket poteter, satt på en klesvask å sitter nå å koser meg med frokosten :D :D
Sambo er hjemme for han jobber kveld :) så vet ikke helt hva dagen bringer :)
Håper på en stille å rolig kveld da :)

Du da? :)

Så deilig, hva skal dere ha til middag?

Ingenting før jeg skal hente ungene :)

Egentlig hadde jeg et infomøte i bhg kl 9 (felles for alle foreldre), men jeg orker rett og slett ikke å gå i dag. Er så sliten! Bør være mulig å få den infoen på noe vis senere hvis det er viktig.. Føler meg litt slem, men kjenner at det ikke går i dag..
Synes ikke du er slem jeg. Ja det må vel skrives referat av møtet:)
Er lov å være sliten :)

Skal strikke :) så slektstreff planleggingsmøte:) er slektstreff til lørdag :) godt å bli ferdig med det.
Ellers ikke stort jeg har tenkt til :)
Deilig å ha gubben hjemme å på dagtid litt vel;)???

Høres ut som en herlig dag da :) blir dere mange på treffet? :)

Ja det er litt deilig :) men litt rart :p jeg har blitt vandt med mitt eget løp :p å han blir litt stressa av sånn jeg suser rundt på morningen før jeg endelig setter meg ned med frokosten :p hehe

Hadde håpet på en tur på IKEA sånn at jeg kunne begynne å vaske baby klær men ser ikke ut til at jeg får det :p

Ja, og så greier han ikke roe seg, så når det først starter så står det på en stund. Og han blir sjelden bare blitt sint, eller litt lei seg for å si det sånn. Men har vært mye med skolestart og alt sånt nå, og han skaø bli storebror + en del konflikter med noen av nabobarna for tiden, så han har nok mye frustrasjon.
Det blir jo mye forandring på en gang så er vel å forvente en reaksjon på alt:) hadde han en fin første skoledag da?:)

Synes ikke du er slem jeg. Ja det må vel skrives referat av møtet:)
Er lov å være sliten :)

Takk :) Det er jo også et helt generelt møte for alle og vi har jo hatt barn i bhg før så kan vel ikke være sååå mye nytt heller :)

Ja for da hadde vi sluppet å bake dem :) kunne bare gått å hentet dem, for så å spise dem:) har veldig lyst kake om dagene men gidder ikke bake når vi ikke spiser så mye av det:)
Hehe samme her :p jeg drømmer om en kanelkake Idag.. Men som du sier jeg gidder ikke lage den :p haha har ingrediensene men gidder ikke :o :p

Back
Topp