Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgen <3
Her er ungene levert, handlet litt , vasket poteter, satt på en klesvask å sitter nå å koser meg med frokosten![]()
Sambo er hjemme for han jobber kveldså vet ikke helt hva dagen bringer
Håper på en stille å rolig kveld da
Du da?![]()
Synes ikke du er slem jeg. Ja det må vel skrives referat av møtetIngenting før jeg skal hente ungene![]()
Egentlig hadde jeg et infomøte i bhg kl 9 (felles for alle foreldre), men jeg orker rett og slett ikke å gå i dag. Er så sliten! Bør være mulig å få den infoen på noe vis senere hvis det er viktig.. Føler meg litt slem, men kjenner at det ikke går i dag..
Skal strikkeså slektstreff planleggingsmøte
er slektstreff til lørdag
godt å bli ferdig med det.
Ellers ikke stort jeg har tenkt til
Deilig å ha gubben hjemme å på dagtid litt vel???
Skriver for harde livet jegVi må få malla å undomiel opp![]()
![]()
De skulle ha skrevet ut kake på resepthihi! wops![]()
Å det fikser du lettSkriver for harde livet jeghar greid målet jeg hadde satt meg når august begynnte jeg, å skal nok klare mål nr 2 å
har mindre enn 200 igjenn får å nå det
![]()
Det blir jo mye forandring på en gang så er vel å forvente en reaksjon på altJa, og så greier han ikke roe seg, så når det først starter så står det på en stund. Og han blir sjelden bare blitt sint, eller litt lei seg for å si det sånn. Men har vært mye med skolestart og alt sånt nå, og han skaø bli storebror + en del konflikter med noen av nabobarna for tiden, så han har nok mye frustrasjon.
Synes ikke du er slem jeg. Ja det må vel skrives referat av møtet
Er lov å være sliten![]()
Så deilig daEllers er arbeidere tilbake her og jobber i dag
Rommet til Sølvi mangler kun noen lister nå så er det helt klart![]()
Ja veldigSå deilig da![]()
må være herlig å få det klart
![]()
Ja hender jeg blir liggende å trøkkeHehe, lettere sagt enn gjort noen gangergod natt
![]()
Ja for da hadde vi sluppet å bake demDe skulle ha skrevet ut kake på resepthaha drømmer om kake hele tiden jo
![]()
Ååååh det er så deiligJa veldigKan jeg begynne vaske klær få kommode på plass etc
![]()
De skulle ha skrevet ut kake på resepthaha drømmer om kake hele tiden jo
![]()
Ja regner med detÅ det fikser du lett![]()
![]()
Hehe samme herJa for da hadde vi sluppet å bake demkunne bare gått å hentet dem, for så å spise dem
har veldig lyst kake om dagene men gidder ikke bake når vi ikke spiser så mye av det
![]()
Meksikansk gryterettFiskeboller![]()
Dere da?
Ja hihi. brette de små søte klærneÅåååh det er så deilig![]()
det gleder jeg meg noe helt sykt til
![]()
![]()