OkKjøpte svart jeg og spiderman lapper
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
OkKjøpte svart jeg og spiderman lapper
hehe jepp...Hehe, ja får bare håpe jeg kommer på det FØR timen da, og ikke etter![]()
Fikk ikke med meg no prøveglass sist, eller beskjed om å ta med, så regner med jeg må ta mens jeg er der. Kan i hvert fall ikke huske at jeg fikk beskjed om å ta medhehe jepp...
Ingen spm her....men må prøve huske urin prøva denne gangen!!![]()
OkFikk barnet velge? Lurte på om jeg skulle kjøpe gjennomsiktig, men om det kanskje er litt kjedelig
Fikk ikke med meg no prøveglass sist, eller beskjed om å ta med, så regner med jeg må ta mens jeg er der. Kan i hvert fall ikke huske at jeg fikk beskjed om å ta med![]()
![]()
Ikke sant. Var bra temp i Danmark og så ble mye shorts der og. Handla inn før sommeren i god tro på at vi fikk en fin sommerHehe ja her har plutselig sommeren kommet de siste dagene! 4. sommerdag på rad nåklager jo ikke!! Deilig
Fant heldigvis noen shortser i kjelleren! Litt kjedelig å handle inn midt i august liksom, begrenset hvor lang tid det vil bli brukt
De spurte også etter sandaler.. Det har han heller ikke, men kan jo kanskje kjøpe det også kan han bruke de som innesko etterpå
![]()
Det blir nok moroJadaog gleder meg egentlig til at lille kommer ^-^
I dag har han sparket hardt og mye - var visst kjedelig på jobb![]()
Ja, klart de er verdens godesteHan er jo egentlig verdens godeste, flinkeste gutt og er veldig fornuftig av seg. MEN.. Han har veldig mye følelser. Skal lite til for å vippe han av pinnen, og når det skjer så baller det fort på seg for å si det sånn.
Jeg har lagt meg altHjelpes, føler meg klar for senga alleredeKanskje drøye litt
![]()
Ja, og så greier han ikke roe seg, så når det først starter så står det på en stund. Og han blir sjelden bare blitt sint, eller litt lei seg for å si det sånn. Men har vært mye med skolestart og alt sånt nå, og han skaø bli storebror + en del konflikter med noen av nabobarna for tiden, så han har nok mye frustrasjon.Ja, klart de er verdens godestealle kan ha dårlige dager, både vi og barna. Ekstra vanskelig hvis det skal lite til såklart.
Vært klar lenge jeg og. Men nå er det straks senga!Hjelpes, føler meg klar for senga alleredeKanskje drøye litt
![]()
Vært klar lenge jeg og. Men nå er det straks senga!
Jeg har lagt meg altdeilig det, var så trøtt. Så er det bare å legge vekk mobilen da
hehe
Du ogDa må du sove godt![]()
Hehe, lettere sagt enn gjort noen gangerJeg har lagt meg altdeilig det, var så trøtt. Så er det bare å legge vekk mobilen da
hehe
Da går tida plutselig veldig fort!Ble tittende litt på klær på nett..Nå må jeg henge opp en klesvask urk