Skravletråd

hehe jepp...

Ingen spm her....men må prøve huske urin prøva denne gangen!!:P
Fikk ikke med meg no prøveglass sist, eller beskjed om å ta med, så regner med jeg må ta mens jeg er der. Kan i hvert fall ikke huske at jeg fikk beskjed om å ta med:D ;)

Fikk ikke med meg no prøveglass sist, eller beskjed om å ta med, så regner med jeg må ta mens jeg er der. Kan i hvert fall ikke huske at jeg fikk beskjed om å ta med:D ;)

Er jo ikke kjempe stess unasett altså...da kan jeg bare tisse der ja...:P

Hehe ja her har plutselig sommeren kommet de siste dagene! 4. sommerdag på rad nå :o klager jo ikke!! Deilig :) Fant heldigvis noen shortser i kjelleren! Litt kjedelig å handle inn midt i august liksom, begrenset hvor lang tid det vil bli brukt :P De spurte også etter sandaler.. Det har han heller ikke, men kan jo kanskje kjøpe det også kan han bruke de som innesko etterpå :)
Ikke sant. Var bra temp i Danmark og så ble mye shorts der og. Handla inn før sommeren i god tro på at vi fikk en fin sommer:P ja kjedelig å kjøpe sånt nå. Kjøpte sandaler til han på nett i vår, men de var på kanten for små:( prøvde å selge de men siden ingen ville ha så bare brukte vi de. Har gått bra siden det har vært så dårlig vær at de har blitt lite brukt:P hehe

Han er jo egentlig verdens godeste, flinkeste gutt og er veldig fornuftig av seg. MEN.. Han har veldig mye følelser. Skal lite til for å vippe han av pinnen, og når det skjer så baller det fort på seg for å si det sånn.
Ja, klart de er verdens godeste:) alle kan ha dårlige dager, både vi og barna. Ekstra vanskelig hvis det skal lite til såklart.

Hjelpes, føler meg klar for senga allerede :o Kanskje drøye litt :P

Ja, klart de er verdens godeste:) alle kan ha dårlige dager, både vi og barna. Ekstra vanskelig hvis det skal lite til såklart.
Ja, og så greier han ikke roe seg, så når det først starter så står det på en stund. Og han blir sjelden bare blitt sint, eller litt lei seg for å si det sånn. Men har vært mye med skolestart og alt sånt nå, og han skaø bli storebror + en del konflikter med noen av nabobarna for tiden, så han har nok mye frustrasjon.

Ble tittende litt på klær på nett.. :P Nå må jeg henge opp en klesvask urk

Back
Topp