Skravletråd

Mistenkte du hadde litt på tapeten ja! ;) Jeg skal og til jm og så hente en pakke som venter på Kiwi, men utenom det har jeg ingen planer!
hehe ja...pleier som regel være nok å ta seg til her i gården.
Kjekt med jm:D

også kom matkassa så måtte rydde på plass.. og legge begge ungene for sambo er ute.. og legge på bokbind og fylle ut sjemaer :P

Herlighet nå er jeg sliten :) Godt å få satt seg ned :) Vi har hatt en fin dag :) Men skjedd så mye!
...og barnehagen etterlyste shortser til lillegutt. Jeg bare.. uhm.. shorts? Vi har ikke brukt EN ENESTE shorts til han i sommer, hehe!! Høres jo kjemperart ut når jeg tenker over det, men har det vært varmt har han enten gått i bare korterma body eller ute og bader/på stranda har det vært uv-drakt eller sånne ting.. Har ikke vært så veldig mange varme dager! Så han har stort sett gått i helt tynne bukser. Men tenkte jo vi må jo ha noen etter eldste.. Så da var det ned i kjelleren å leite i ti tusen esker da puhh.. fant noen :)
Ja, har vel vært en innholdsrik dag hos dere og tenker jeg:) Bare å slebge bena på bordet nå. Har tatt en rydderunde, men resten får vente til i mårra. Da har jeg fri:)
Haha, ja ikke rart man inne tenker over å sende med shorts da!:)

Ja, har vel vært en innholdsrik dag hos dere og tenker jeg:) Bare å slebge bena på bordet nå. Har tatt en rydderunde, men resten får vente til i mårra. Da har jeg fri:)
Haha, ja ikke rart man inne tenker over å sende med shorts da!:)

Gjesp ja lang dag :) og vært på senteret en tur også. Sliten :P

...og barnehagen etterlyste shortser til lillegutt. Jeg bare.. uhm.. shorts? Vi har ikke brukt EN ENESTE shorts til han i sommer, hehe!! Høres jo kjemperart ut når jeg tenker over det, men har det vært varmt har han enten gått i bare korterma body eller ute og bader/på stranda har det vært uv-drakt eller sånne ting.. Har ikke vært så veldig mange varme dager! Så han har stort sett gått i helt tynne bukser. Men tenkte jo vi må jo ha noen etter eldste.. Så da var det ned i kjelleren å leite i ti tusen esker da puhh.. fant noen :)
Hehe ikke blitt brukt mye shorts her heller:o men i dag har det vært knallfint så da ble det shorts i bhg her og:P

Hørtes ut som en fin start, selvom det alltid er litt kjipt å starte etter ferien:) får tenke på at snart skal du være borte leeeenge:p
Er litt blandede følelser for akkurat det - må gi fra meg sakene mine og liker det jo ikke akkurat :P

Hehe ikke blitt brukt mye shorts her heller:eek: men i dag har det vært knallfint så da ble det shorts i bhg her og:p

Hehe ja her har plutselig sommeren kommet de siste dagene! 4. sommerdag på rad nå :o klager jo ikke!! Deilig :) Fant heldigvis noen shortser i kjelleren! Litt kjedelig å handle inn midt i august liksom, begrenset hvor lang tid det vil bli brukt :P De spurte også etter sandaler.. Det har han heller ikke, men kan jo kanskje kjøpe det også kan han bruke de som innesko etterpå :)

Kan tenke meg det kan være noen kamper ja:P
Han er jo egentlig verdens godeste, flinkeste gutt og er veldig fornuftig av seg. MEN.. Han har veldig mye følelser. Skal lite til for å vippe han av pinnen, og når det skjer så baller det fort på seg for å si det sånn.

Back
Topp