hehe ja...pleier som regel være nok å ta seg til her i gården.Mistenkte du hadde litt på tapeten ja!Jeg skal og til jm og så hente en pakke som venter på Kiwi, men utenom det har jeg ingen planer!
Kjekt med jm
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
hehe ja...pleier som regel være nok å ta seg til her i gården.Mistenkte du hadde litt på tapeten ja!Jeg skal og til jm og så hente en pakke som venter på Kiwi, men utenom det har jeg ingen planer!
Herlighet nå er jeg slitenGodt å få satt seg ned
Vi har hatt en fin dag
Men skjedd så mye!
Ja, har vel vært en innholdsrik dag hos dere og tenker jeg...og barnehagen etterlyste shortser til lillegutt. Jeg bare.. uhm.. shorts? Vi har ikke brukt EN ENESTE shorts til han i sommer, hehe!! Høres jo kjemperart ut når jeg tenker over det, men har det vært varmt har han enten gått i bare korterma body eller ute og bader/på stranda har det vært uv-drakt eller sånne ting.. Har ikke vært så veldig mange varme dager! Så han har stort sett gått i helt tynne bukser. Men tenkte jo vi må jo ha noen etter eldste.. Så da var det ned i kjelleren å leite i ti tusen esker da puhh.. fant noen![]()
Ja, har vel vært en innholdsrik dag hos dere og tenker jegBare å slebge bena på bordet nå. Har tatt en rydderunde, men resten får vente til i mårra. Da har jeg fri
Haha, ja ikke rart man inne tenker over å sende med shorts da!![]()
Ja, veldig kjekt med jm!hehe ja...pleier som regel være nok å ta seg til her i gården.
Kjekt med jm![]()
Handla?Gjesp ja lang dagog vært på senteret en tur også. Sliten
![]()
Kan tenke meg det kan være noen kamper jaHan er snart 6. Ja, det må til det!![]()
Hehe ikke blitt brukt mye shorts her heller...og barnehagen etterlyste shortser til lillegutt. Jeg bare.. uhm.. shorts? Vi har ikke brukt EN ENESTE shorts til han i sommer, hehe!! Høres jo kjemperart ut når jeg tenker over det, men har det vært varmt har han enten gått i bare korterma body eller ute og bader/på stranda har det vært uv-drakt eller sånne ting.. Har ikke vært så veldig mange varme dager! Så han har stort sett gått i helt tynne bukser. Men tenkte jo vi må jo ha noen etter eldste.. Så da var det ned i kjelleren å leite i ti tusen esker da puhh.. fant noen![]()
Uææ, bokbind hadde jeg helt glemt at man brukerogså kom matkassa så måtte rydde på plass.. og legge begge ungene for sambo er ute.. og legge på bokbind og fylle ut sjemaer![]()
Er litt blandede følelser for akkurat det - må gi fra meg sakene mine og liker det jo ikke akkuratHørtes ut som en fin start, selvom det alltid er litt kjipt å starte etter ferienfår tenke på at snart skal du være borte leeeenge
![]()
Handla?
Nei det skjønner jeg godt. Men du får så mye å henge fingrene i at det går nok fintEr litt blandede følelser for akkurat det - må gi fra meg sakene mine og liker det jo ikke akkurat![]()
Hehe ikke blitt brukt mye shorts her hellermen i dag har det vært knallfint så da ble det shorts i bhg her og
![]()
hehe satse på du kommer på det innen i morgen daJa, veldig kjekt med jm!Jeg vet jeg hadde flere ting jeg skulle spørre henne om, men det har jeg jo glemt av!
JadaNei det skjønner jeg godt. Men du får så mye å henge fingrene i at det går nok fint![]()
Han er jo egentlig verdens godeste, flinkeste gutt og er veldig fornuftig av seg. MEN.. Han har veldig mye følelser. Skal lite til for å vippe han av pinnen, og når det skjer så baller det fort på seg for å si det sånn.Kan tenke meg det kan være noen kamper ja![]()
Hvordan bokbind kjøpte du?Litt såble litt klær til eldste, bokbind, henta noen pakker og sånt
![]()
Hehe, ja får bare håpe jeg kommer på det FØR timen da, og ikke etterhehe satse på du kommer på det innen i morgen da![]()
Hvordan bokbind kjøpte du?