hehe ja..i følge siden dems er det mye fint merker der daNei, får vel gi det i hvert fall et par mndr til vel??![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
hehe ja..i følge siden dems er det mye fint merker der daNei, får vel gi det i hvert fall et par mndr til vel??![]()
Hehe det er helt okUnnskyld at jeg sier det, men det var litt godt å høre at det ikke bare var her![]()
The mexican tror jeg Han endte på..Bestemt hvilken film?![]()
Uff hos deg åVært mye humør her og idag, så er egentlig ganske så sliten akkurat nå..![]()
Hahaha farlig farligJa jeg var helt druoman også sa rosa at jeg burde legge de i kjøleskapet og nå er de jo ENNÅ bedre, haha!![]()
UffNå er vi en times kjøring hjemmefradet skal bli GODT, mildt sagt. Ble kjempedårlig i sta, og da er det ikke gøy å ha to timer igjen
gikk over når jeg fikk trykt i meg litt mat. Hehe. Nå er jeg så sliiiiiten
nå har vi vært på hjemreise i 12timer.
Han er så oppmerksomhetssyk -flyttet seg etter meg til pcen nå. Har en fangpus nåawwww![]()
Hehe det er helt okfår håpe det er bedre i morgen etter skole start
hehe
Min er kun fang pusHan er så oppmerksomhetssyk -flyttet seg etter meg til pcen nå. Har en fangpus nå
Hahaha - den siste er en klassikerMin er kun fang puseller ligge innat deg pus, ta 80% av sofan pus
![]()
Ka genserFerdig med genserenover på strikking
![]()
Rart hvor glade de mannfolka er I å bla på netflixNå letes det gjennom netflix her...mon tro hva vi lander på i dag![]()
Hva skal du strikke nå da?Ferdig med genserenover på strikking
![]()