Skravletråd

Eldste har vært så urolig i dag, føler jeg har kjefta hele dagen :o Driver og maser og fjaser og småplager lillebror.. Men tror egentlig han bare er spent på i morgen.. Ikke så rart det da :)
Er jo ikke rart det, han er nok både spent og nervøs:) gleder meg til å få høre hvordan det har gått:)

Blir kanskje film - eller fotball?

Hva med dere?

Blir vel fotball da tenker jeg :P

Hmmm.. vet ikke, titte litt på tv i alle fall. strikke litt! Har begynt på et par sokker. Kjenner det snart er på tide med noen druer :P

Blir vel fotball da tenker jeg :P

Hmmm.. vet ikke, titte litt på tv i alle fall. strikke litt! Har begynt på et par sokker. Kjenner det snart er på tide med noen druer :P
Ah druer høres ikke feil ut ^-^ må sjekke om vi fremdeles har :o

Er jo ikke rart det, han er nok både spent og nervøs:) gleder meg til å få høre hvordan det har gått:)

Neida det er jo ikke rart :) Bare syns det blir litt dumt når jeg må snakke til han hele tiden, blir så negativt :)
Skal fortelle hvordan det har gått ja :D

Hehe enig, skal vi dit igjen tar jeg helst fly :P syns båten var slitsomt og jeg...
Godt det ikke bare er meg:P
Ja i dag var båten grusom:o det var SÅ mye folk der i dag i forhold til på torsdag. Og det er jo typisk for på torsdag hadde vi reservert bord til buffet, men ikke i dag så vi sleit med å finne plass å sitte. Pluss at matutvalget var veldig begrensa, og det passa meg og guttungen dårlig:P nå har vi en times kjøring igjen bare:D

Hahahaha ja det forstår de aldri :p hehe

Ja det blir nok godt å få komme hjem :) dere er på vei hjem nå?
Nå er vi en times kjøring hjemmefra:) det skal bli GODT, mildt sagt. Ble kjempedårlig i sta, og da er det ikke gøy å ha to timer igjen:P gikk over når jeg fikk trykt i meg litt mat. Hehe. Nå er jeg så sliiiiiten:o nå har vi vært på hjemreise i 12timer.

Godt det ikke bare er meg:p
Ja i dag var båten grusom:eek: det var SÅ mye folk der i dag i forhold til på torsdag. Og det er jo typisk for på torsdag hadde vi reservert bord til buffet, men ikke i dag så vi sleit med å finne plass å sitte. Pluss at matutvalget var veldig begrensa, og det passa meg og guttungen dårlig:p nå har vi en times kjøring igjen bare:D

Hehe typisk :)
Snart hjemme nå da, skal nok bli godt!! :)

Uff nei så kjedelig! Du hadde jo kommet et stykke også.. Men denne gangen går det bra vet du :)

Ja hadde det...:P haha...

Jeg som hadde klart luen greit nok og alt...gikk visst litt fort fort dette hehe

men malla sa jeg kunne bruke det.

Back
Topp