Er vel spenningen som gjør det ja ^-^
Ja det er nok det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er vel spenningen som gjør det ja ^-^
Nei, får vel gi det i hvert fall et par mndr til vel??kan vel ikke ha lagt ned alt?
Se en film . Kansje tegne litt å bare sløve![]()
Er jo ikke rart det, han er nok både spent og nervøsEldste har vært så urolig i dag, føler jeg har kjefta hele dagenDriver og maser og fjaser og småplager lillebror.. Men tror egentlig han bare er spent på i morgen.. Ikke så rart det da
![]()
Strikke håper jegHva skal dere i kveld da?![]()
Blir kanskje film - eller fotball?
Hva med dere?
Vært mye humør her og idag, så er egentlig ganske så sliten akkurat nå..![]()
Ah druer høres ikke feil ut ^-^ må sjekke om vi fremdeles harBlir vel fotball da tenker jeg
Hmmm.. vet ikke, titte litt på tv i alle fall. strikke litt! Har begynt på et par sokker. Kjenner det snart er på tide med noen druer![]()
Er jo ikke rart det, han er nok både spent og nervøsgleder meg til å få høre hvordan det har gått
![]()
Ah druer høres ikke feil ut ^-^ må sjekke om vi fremdeles har![]()
Godt det ikke bare er megHehe enig, skal vi dit igjen tar jeg helst flysyns båten var slitsomt og jeg...
I know ^-^ eneste måten mannen spiser dem på - ingen protest herfraJa jeg var helt druoman også sa rosa at jeg burde legge de i kjøleskapet og nå er de jo ENNÅ bedre, haha!![]()
Nå er vi en times kjøring hjemmefraHahahaha ja det forstår de aldrihehe
Ja det blir nok godt å få komme hjemdere er på vei hjem nå?
Godt det ikke bare er meg
Ja i dag var båten grusomdet var SÅ mye folk der i dag i forhold til på torsdag. Og det er jo typisk for på torsdag hadde vi reservert bord til buffet, men ikke i dag så vi sleit med å finne plass å sitte. Pluss at matutvalget var veldig begrensa, og det passa meg og guttungen dårlig
nå har vi en times kjøring igjen bare
![]()
I know ^-^ eneste måten mannen spiser dem på - ingen protest herfra
Fant, jeg fant!
Blir nyyyydeligHehe typisk![]()
Snart hjemme nå da, skal nok bli godt!!![]()
Uff nei så kjedelig! Du hadde jo kommet et stykke også.. Men denne gangen går det bra vet du![]()