Legger heller kortene mine på deg - de sier at nr3 er en luringHehehe herligvi får håpe det skjer da
![]()
![]()
Men er min første og vil nok heller gå over tiden - heller satse på at han kjører ned før ^-^
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Legger heller kortene mine på deg - de sier at nr3 er en luringHehehe herligvi får håpe det skjer da
![]()
![]()
Ja de sier det så er veldig spent :OLegger heller kortene mine på deg - de sier at nr3 er en luring
Men er min første og vil nok heller gå over tiden - heller satse på at han kjører ned før ^-^
Såpass ja ^-^ er greit det da.Ja de sier det så er veldig spent :O
Nummer 1 kom 5 dager over termin
Nummer to kom 5 dager før![]()
Så skal han følge dette må han jo komme i midtenhehe eller han kan være som meg å faren som begge ville ut før
jeg kom 11 dager før å sambo kom 5 uker før
![]()
En uke før kan de kommeSåpass ja ^-^ er greit det da.
Kom selv sent (3dager etter termin), søsteren min en uke etter. De to til søsteren min kom 23 og 10 dager etter termin
Fikk forresten en fantastisk dings av bestevenninnen min - Bh-forlenger! Så nå kan jeg bruke de jeg har uten å føle meg som en pølse ^-^
Kan bli spennende å se - faren er jo heller rastløs av seg; kanskje det ka spille litt inn? Har dessverre ingen info fra den siden..En uke før kan de komme![]()
![]()
Du må bryte den tradisjonen![]()
Hahahah lol. Ehhh jooo...snakk om å drite kraftig på draget. Har lagt opp helt feil jeg da, haha...
Da kan man ta opp alt igjen. Snakk om å være nybegynner
Håper detKan bli spennende å se - faren er jo heller rastløs av seg; kanskje det ka spille litt inn? Har dessverre ingen info fra den siden..
JeppMin første kom 6 dager over og lillegutt 9 dager over. Satser på hun her kommer 1 uke før, hehe!!![]()
Jeppden tredje er en luring så vi får håpe det stemmer
![]()
![]()
Vi har hatt det samme her. Er nok mye nerver ute å går jaEldste har vært så urolig i dag, føler jeg har kjefta hele dagenDriver og maser og fjaser og småplager lillebror.. Men tror egentlig han bare er spent på i morgen.. Ikke så rart det da
![]()
Er vel spenningen som gjør det ja ^-^Eldste har vært så urolig i dag, føler jeg har kjefta hele dagenDriver og maser og fjaser og småplager lillebror.. Men tror egentlig han bare er spent på i morgen.. Ikke så rart det da
![]()
Hun her lurer for hun kommer førJa får håpe hun er en luring andre veien enn det de kanskje egentlig mener![]()
Se en film . Kansje tegne litt å bare sløveHva skal dere i kveld da?![]()
Vi har hatt det samme her. Er nok mye nerver ute å går ja![]()
Blir kanskje film - eller fotball?Hva skal dere i kveld da?![]()
Vært mye humør her og idag, så er egentlig ganske så sliten akkurat nå..Eldste har vært så urolig i dag, føler jeg har kjefta hele dagenDriver og maser og fjaser og småplager lillebror.. Men tror egentlig han bare er spent på i morgen.. Ikke så rart det da
![]()