Jaaa... Jeg gleder meg så innmari!Skal bli morro å se bilder av de små![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jaaa... Jeg gleder meg så innmari!Skal bli morro å se bilder av de små![]()
![]()
Jeg gikk over med første mens andre kom førIkke før 26 :O jm på sykehuset sa det ikke var usannsynlig at jeg kommer til å gå over heller, i og med at jeg gikk 10 dager over med forrige.
Lettere å sy den sammen når du har fått stikki litt rundt og rundt først. Du vil se hva jeg mener når du får strikki rundt noen cmhehe du er så søt mallaTakk
![]()
Men skjønner jo at kaker er tingen for meg og ikke strikkinghehe
Er nok uansett viktig å være litt mer konsentert enn jeg har vært og ja
Men er vel bare 1 cm elr 2 igjen på den kanten nå egentlig så kunne jeg beholdt den så hadde det jo vært fint...men da skal den ikke sys sammen nå, men senere??
Håper litt på det! Vil heller ha tidligere i november, enn helt tett opp mot adventstida. Men det spiller jo for såvidt ingen rolle da..Jeg gikk over med første mens andre kom førså håper det er sånn med deg å
![]()
Den så veldig grei ut den da
Ja, jeg har ikke noe behov for å se ho, det viktigste er å høreDen så veldig grei ut den da![]()
Det gjør hun hvertfallHåper litt på det! Vil heller ha tidligere i november, enn helt tett opp mot adventstida. Men det spiller jo for såvidt ingen rolle da..så lenge frøkna kommer når det passer for ho så
![]()
Det har ikke jeg hellerJa, jeg har ikke noe behov for å se ho, det viktigste er å høre![]()
Ja, så lenge hun er frisk og rask og ikke kommer for tidlig heller liksom - så vil jeg heller år hun kommer litt førDet gjør hun hvertfallmen jeg sjønner godt hva du mener
![]()
Hu enigJa, så lenge hun er frisk og rask og ikke kommer for tidlig heller liksom - så vil jeg heller år hun kommer litt før![]()
hahah ja eller detKalles stress![]()
Såpass ja! Har hatt en del spark oppover idag, men ikke sånn at det gjør vondt endaSliten etter besøk joå en liten så har funnet it hvor gøy det er å presse hele seg opp i lunger å ribbein
vondt å sitte
kan vel ikke ha lagt ned altJa, det var egentlig veldig rart.
Hadde jo vært trivelig om de fikk hilse på han før de reiser da jaHu enigfriske å raske barn er det viktigste
men foreldrene mine reiser på ferie den 7 ( planlagt lenge før jeg ble gravid) så håper han vill komme før det
![]()
Helt enigDet har ikke jeg hellertrenger bare å høre
![]()
vis ikke så blir jeg jo bare å sitte å se på han å da kunne jeg liksågodt ha sittet ved senga heller
![]()
Lettere å sy den sammen når du har fått stikki litt rundt og rundt først. Du vil se hva jeg mener når du får strikki rundt noen cm![]()
Hadde vært veldig greit om han kom før det ja!Hu enigfriske å raske barn er det viktigste
men foreldrene mine reiser på ferie den 7 ( planlagt lenge før jeg ble gravid) så håper han vill komme før det
![]()
Har heller ikke hatt det før i dagSåpass ja! Har hatt en del spark oppover idag, men ikke sånn at det gjør vondt enda
JaHadde jo vært trivelig om de fikk hilse på han før de reiser da ja
Hehehe herligHadde vært veldig greit om han kom før det ja!
Faren min annonserte at han helst ville at min skulle komme tidlig og, så han rakk å kjøre bilen ned til Frankrike før det ble for kaldt![]()