Skravletråd

hehe du er så søt malla:) Takk:)

Men skjønner jo at kaker er tingen for meg og ikke strikking:P hehe

Er nok uansett viktig å være litt mer konsentert enn jeg har vært og ja:):P

Men er vel bare 1 cm elr 2 igjen på den kanten nå egentlig så kunne jeg beholdt den så hadde det jo vært fint...men da skal den ikke sys sammen nå, men senere??
Lettere å sy den sammen når du har fått stikki litt rundt og rundt først. Du vil se hva jeg mener når du får strikki rundt noen cm:)

Jeg gikk over med første mens andre kom før :) så håper det er sånn med deg å :)
Håper litt på det! Vil heller ha tidligere i november, enn helt tett opp mot adventstida. Men det spiller jo for såvidt ingen rolle da.. :) så lenge frøkna kommer når det passer for ho så:)

Ja, så lenge hun er frisk og rask og ikke kommer for tidlig heller liksom - så vil jeg heller år hun kommer litt før;)
Hu enig :) friske å raske barn er det viktigste :) men foreldrene mine reiser på ferie den 7 ( planlagt lenge før jeg ble gravid) så håper han vill komme før det :p

Hu enig :) friske å raske barn er det viktigste :) men foreldrene mine reiser på ferie den 7 ( planlagt lenge før jeg ble gravid) så håper han vill komme før det :p
Hadde vært veldig greit om han kom før det ja!

Faren min annonserte at han helst ville at min skulle komme tidlig og, så han rakk å kjøre bilen ned til Frankrike før det ble for kaldt :P

Back
Topp