Skravletråd

Ja ikke sant:)
Typisk mannfolk ja, og når guttungen blir grinete er det jo ikke til å forstå hvorfor:P stakkar det har blitt mye "dårlig mat" på tur, syns han har spist såå lite:o tror det blir bra å komme hjem til rutiner nå:)
Hahahaha ja det forstår de aldri :p hehe

Ja det blir nok godt å få komme hjem :) dere er på vei hjem nå?

Hahahah lol. Ehhh jooo...snakk om å drite kraftig på draget. Har lagt opp helt feil jeg da, haha...
Da kan man ta opp alt igjen. Snakk om å være nybegynner
Kan noen svare meg på hva jeg har tenkt?????:P:P:P
Du kan bare strikke ferdig vrangbord og så begynne å strikke rundt, så bare sy sammen vrangborden når du er ferdig med buksa, så slipper du å rakne opp :)

Fant ut at expert har prisgaranti så kommer til å gå å kjøpe babycall der når lønn kommer inn, må bare vise dem hva den koster på nettet så får jeg den til den prisen I butikken:) må være helt samme vare da,men på nettet koster den 499 og fysisk I butikk koster den 699 eller 799 husker ikke:)
Hvilken var det? :)

Du kan bare strikke ferdig vrangbord og så begynne å strikke rundt, så bare sy sammen vrangborden når du er ferdig med buksa, så slipper du å rakne opp :)

Hahahha
jeg ler så jeg rister her nå:laughing025

er det mulig assa? greier vel neppe det heller da...hehe

Nei altså når det står klart og tydelig i en oppskift man skal strikke rundt...men ikke gjør det..så har man vel en skrue løs:P?
Haha! Kunne fint gjort det samme selv:) Du har sikkert bare vært ukonsentrert da du starta:P
Forresten, var på torget i dag. Så ingen Engledryss. Er det sånn at man kan se det fra torget, eller ligger det i en sidegate liksom? Vet du?

Haha! Kunne fint gjort det samme selv:) Du har sikkert bare vært ukonsentrert da du starta:p
Forresten, var på torget i dag. Så ingen Engledryss. Er det sånn at man kan se det fra torget, eller ligger det i en sidegate liksom? Vet du?

haha noe må det ha vært...også var jeg liksom så fornøyd og det ikke så lett..haha..måtte jo være noe;)

åhhh, tror det skal ligge ved grotten der??

Back
Topp