Hahahhaa lol alle kakebestillingen bak i hodet jaKake?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hahahhaa lol alle kakebestillingen bak i hodet jaKake?![]()
hehe nei ikke godt å si...Det skulle jeg likt, men desverre!
Hahahaha ja det forstår de aldriJa ikke sant
Typisk mannfolk ja, og når guttungen blir grinete er det jo ikke til å forstå hvorforstakkar det har blitt mye "dårlig mat" på tur, syns han har spist såå lite
tror det blir bra å komme hjem til rutiner nå
![]()
Du vet ikke selv, med andre ord?hehe nei ikke godt å si...
Hahahah lol. Ehhh jooo...snakk om å drite kraftig på draget. Har lagt opp helt feil jeg da, haha...
Da kan man ta opp alt igjen. Snakk om å være nybegynner
Du kan bare strikke ferdig vrangbord og så begynne å strikke rundt, så bare sy sammen vrangborden når du er ferdig med buksa, så slipper du å rakne oppKan noen svare meg på hva jeg har tenkt?????![]()
Du klarer sikkert det du medlemmer deg forTror jeg skal holde meg til kaker jeg...
det kan jeg![]()
Hvilken var det?Fant ut at expert har prisgaranti så kommer til å gå å kjøpe babycall der når lønn kommer inn, må bare vise dem hva den koster på nettet så får jeg den til den prisen I butikkenmå være helt samme vare da,men på nettet koster den 499 og fysisk I butikk koster den 699 eller 799 husker ikke
![]()
Nei altså når det står klart og tydelig i en oppskift man skal strikke rundt...men ikke gjør det..så har man vel en skrue løsDu vet ikke selv, med andre ord?
Malla Mari to the rescueDu kan bare strikke ferdig vrangbord og så begynne å strikke rundt, så bare sy sammen vrangborden når du er ferdig med buksa, så slipper du å rakne opp![]()
Jaaa det gleder jeg meg å tilKom til å tenke på hvor spennende det kommer til å bli å følge med her inne når november kommer, og alle får baby på løpende båndGLEDER meg!!
![]()
Du kan bare strikke ferdig vrangbord og så begynne å strikke rundt, så bare sy sammen vrangborden når du er ferdig med buksa, så slipper du å rakne opp![]()

Haha! Kunne fint gjort det samme selvNei altså når det står klart og tydelig i en oppskift man skal strikke rundt...men ikke gjør det..så har man vel en skrue løs?
hahaha lol ...ja..det trenger jeg...skulle tro jeg hadde drukketMalla Mari to the rescue![]()
Det hadde detDet hadde vært noe![]()
Ja, tenk på det!! Ikke lenge heller til jooo!Jaaa det gleder jeg meg å tilde begynner nok å komme innslutten av oktober
![]()
weee
Haha! Kunne fint gjort det samme selvDu har sikkert bare vært ukonsentrert da du starta
Forresten, var på torget i dag. Så ingen Engledryss. Er det sånn at man kan se det fra torget, eller ligger det i en sidegate liksom? Vet du?
hehe ja litt stress hadde det værtDet hadde detmen har ikke alt på plass enda så hadde blitt litt hektisk men
![]()
Åja! Bare jeg som ikke brukte øya ordentlig da. Så det i hvert fall ikke!haha noe må det ha vært...også var jeg liksom så fornøyd og det ikke så lett..haha..måtte jo være noe![]()
åhhh, tror det skal ligge ved grotten der??