Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
yes greit med en ryddings og vaskingsGodt å ha det gjort og da! Deilig å føle at man har det rent og pent rundt seg![]()
Kanten på bukse dette her....fra oppe og ned altsåHva strikker du her da???![]()
![]()
Ja, er jo detyes greit med en ryddings og vaskings
Vi har nå stått i kø for å komme ut på veien fra ferja i sikkert en halvtime og er enda ikke uteguttungen har sovna, så her blir det sent kvelden i dag
godt jeg har dagen i morgen for meg selv på dagtid
![]()
Lå jo en flyplass rett ved siden av der vi bodde, så nestegang frister nå det mer enn den dagsreisa hervi har lang biltur til flyplass også men dette tar jo kaka
![]()
He heFikk forresten en fantastisk dings av bestevenninnen min - Bh-forlenger! Så nå kan jeg bruke de jeg har uten å føle meg som en pølse ^-^
Flink du erKanten på bukse dette her....fra oppe og ned altså
Haha ^-^ der ser du - har ikke fått med meg det her jeg.. men elsker det!He hehar brukt det I flere år jeg. Får dem på hm-lindex-cubus-kapphal
![]()
nei hehe..det der er bukse...kanten på buksen det der. øverste del
Flink du er![]()
![]()
Skal du ikke strikke rundt??
Eller det hadde det allerede gjort...hahaHehe jo takk, men nå bryr det på problemer snart er jeg redd![]()
Ja er helt fantastiskHaha ^-^ der ser du - har ikke fått med meg det her jeg.. men elsker det!
Jaaaa det stemmer jeg forHihi herlig!! Ja, kan de ikke bare komme ut med engang!!!
Eller ikke....heheFlink du er![]()
![]()
Kake?Kan noen svare meg på hva jeg har tenkt?????![]()
Det hadde vært noeJaaaa det stemmer jeg for![]()
Det skulle jeg likt, men desverre!Kan noen svare meg på hva jeg har tenkt?????![]()