Skravletråd

Uff det var jo leit :P Neida, men har ikke veid meg på en evighet selv.. Men skal til jordmor på onsdag så følte jeg måtte være forberedt haha :P Tror de har de batteriene på vanlig matbutikk
Lurt å være forberedt ja - og ja, tror de har det på matbutikk, så for se om jeg fikser til uka.. vente på lønn kanskje.

Pleier å veie meg hjemme, da både legen og jm mente det var best å ta det på samme tidspunkt (ble foreslått å ta det når jeg sto opp, før frokost. Så da fortsatte jeg med det)

Gått igjennom alle esker med baby klær nå å fant litt :D flere godt bamse dresser :D masse sokker . Å litt bukser å bodyer :D
Blir jo så baby syk jo :o
Er så koselig med babytøy. Mannen har tydeligvis bestemt at vi skal begynne å vaske babytøy snart ^-^ gleder meg veldig.

Sokker er jo bare herlige da :)

Huff.. Vi var visst ikke alene om å tenke at basseng ville vært deilig.. sjåka fullt. Jaja

Greier ikke bestemme meg for vognpose, hmmmmmm... Har en voksi urban, er fornøyd med den! Men kunne kanskje tenkt meg en med glidelås på midten.. Men liker den har ull i bunnen! Vanskelig :)

Back
Topp