Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lurt å være forberedt ja - og ja, tror de har det på matbutikk, så for se om jeg fikser til uka.. vente på lønn kanskje.Uff det var jo leitNeida, men har ikke veid meg på en evighet selv.. Men skal til jordmor på onsdag så følte jeg måtte være forberedt haha
Tror de har de batteriene på vanlig matbutikk
Har så lyst å starte montering på alt det vi har kjøpt innHehe Torbjørn har ikke fått senga opp.. Men stolen hans er klarhahaha Vis vedlegget 131038
Ja det var min tanke åHar så lyst å starte montering på alt det vi har kjøpt innmen blir nok å gjøre det litt ut i september, for plassens skyld
![]()
Det er jo litt søtt det og daJa det var min tanke åmen nei
den skal vist bare stå ved bordet til han blir født
haha
Hehe jaDet er jo litt søtt det og da![]()
Er så koselig med babytøy. Mannen har tydeligvis bestemt at vi skal begynne å vaske babytøy snart ^-^ gleder meg veldig.Gått igjennom alle esker med baby klær nå å fant littflere godt bamse dresser
masse sokker . Å litt bukser å bodyer
![]()
Blir jo så baby syk jo![]()
Gått igjennom alle esker med baby klær nå å fant littflere godt bamse dresser
![]()
Huff.. Vi var visst ikke alene om å tenke at basseng ville vært deilig.. sjåka fullt. Jaja
Er på vei inn nåUsj da, fikk du svømt litt likevel?
Er på vei inn nåbare så det fra utsiden
Satser på at jeg får svømt litt ja![]()
Hihi herlig!! Ja, kan de ikke bare komme ut med engang!!!Gått igjennom alle esker med baby klær nå å fant littflere godt bamse dresser