Helt idiotisk, synes nå jeg da!Ja .. Fikk bare ti kroner tilbake![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Helt idiotisk, synes nå jeg da!Ja .. Fikk bare ti kroner tilbake![]()
hehe da ville jeg prøvd lirke den utGubben har sovna på sofaen med fjernkontrollen I hånda, så da blir jeg nødt til å sitte å se på en elendig film på tv 2 sebra![]()
lurer på om jeg skal lirke den ut
![]()
Godt det ikke bare er meg, for her føles det som jeg maser hele tidenUffjeg er lik deg
å jeg hadde frest hadde det vert mine barn
![]()
Godt du kjøpte riskakerdet er godt å ha slike ting i veska når man er på tur
![]()
Godt det er fler, og at ikke bare jeg er masekråkeUff da hadde jeg blitt frustrert. Enig med degJeg planlegger rundt barnas behov!
Høres ut som en bra dag det og daHva slags film? Vi ser film vi og nå, så må vel snart legge fra meg tlf igjen
![]()
Så bra dere fikk kjøpt bilsete som passa I bilen![]()
Oj, sånt skjer når man ikke leser alt, men bare skimmer. Får ikke med seg alt..Jaaa så lettet nåHar tenkt på det så lenge og trodde ikke det ville bli plass
![]()
![]()
Gubben har sovna på sofaen med fjernkontrollen I hånda, så da blir jeg nødt til å sitte å se på en elendig film på tv 2 sebra![]()
lurer på om jeg skal lirke den ut
![]()
Godt det er fler, og at ikke bare jeg er masekråkesiste dagen i morgen da, og det er hjemreise. Blir noen timer på tur da
over 5t bare i bil, gleder meg ikke
![]()
Ajaj, over 155 poster siden sist jeg var innom. Kjører en update i mellomtiden - hvis det er noen våkne ennå?![]()
Oj, sånt skjer når man ikke leser alt, men bare skimmer. Får ikke med seg alt..
Gratulerer med bilsete og bilseteløsning![]()
JeppSnart i mål![]()
Jeppog blir absolutt mulig å få det til I morgen!
Åååh det er digg følelse detTusen takk! Så happyog lillegutt satt jo bare SÅ fint, så god plass han plutselig fikk
Herlig
og vi sparte 1050kr siden det var -25% så det var jo bare helt supert!
Kommer ikke opp bilde på appen :/![]()
Denne så vi i kveld![]()
Kommer ikke opp bilde på appen :/
Hva så dere?