Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ooh fant du noe da? Vi har avfukter i kjeller.Bra du passer på ^-^
Her ble det tur til storsenteret for div ting og sjekke ut priser på avfukter og luftrenser.
Fikk sokker på polarn o pyret for nesten ingenting og ^-^
nei hehe...mannen jobbet på loftetOjja da er det hvertfall ikke rart
![]()
Nja, vi så på de forskjellige - men så ville mannen heller sjekke prisene på nettet før han bestemte segooh fant du noe da? Vi har avfukter i kjeller.
genialt med salg![]()
Hehe okNja, vi så på de forskjellige - men så ville mannen heller sjekke prisene på nettet før han bestemte seg
Men han har sneket det inn I baby budsjettet, så blir vel kjøpt inn![]()
Jajanei hehe...mannen jobbet på loftet![]()
Jada. det har hanJajahan fikk jo gjort litt da
![]()
haha så herligTihi sambo sitter oppe å spiller play station å minsta følger ivrig medhehe kommer noen søte kommentarer innimellom
hehe
Det er vist onkel skrue det går i![]()
Hvilken type har dere forresten?Hehe ok![]()
Greit å haVår funker bra.
HeheJada. det har hanSå da får jeg bare slite meg litt ut
![]()
skal høre med gubben ellr sjekke senere. er i stuen med guttungen nåHvilken type har dere forresten?
Nei. egentlig ikkeHeheer Olivier å sliten?
![]()
Den er grei ^-^ hjemme nå, sitte litt ute I sola.skal høre med gubben ellr sjekke senere. er i stuen med guttungen nå![]()
KoseligDen er grei ^-^ hjemme nå, sitte litt ute I sola.
I kveld skal vi visst til noen venner og spille kort ^'^
Er detKoseligKortspill er gøy
![]()
HeheNei. egentlig ikke![]()
Ja det er rart:/ jeg kan ikke huske jeg var alene hjemme da jeg var så lite ikke uten at storesøsteren min passa meg. Ho er 9 år eldre enn meg. Var alene hjemme fra jeg var 11 daBare meg som syntes det er rart? En kompis av Pjokken er alene hjemme. Foreldrene har reist til ett kjøpe senter. 20 min herfra. Dette er en som skal begynne i 3 så de er jo bare 8 år..
Er det meg som er hønemor? Hadde aldri gjort det![]()
Så nå er han hos oss. For andre gang denne uken mens de er borte.. Å ikke har de snakket med oss heller :/