Skravletråd

Bra du passer på ^-^

Her ble det tur til storsenteret for div ting og sjekke ut priser på avfukter og luftrenser.

Fikk sokker på polarn o pyret for nesten ingenting og ^-^
ooh fant du noe da? Vi har avfukter i kjeller.

genialt med salg:D

ooh fant du noe da? Vi har avfukter i kjeller.

genialt med salg:D
Nja, vi så på de forskjellige - men så ville mannen heller sjekke prisene på nettet før han bestemte seg :P

Men han har sneket det inn I baby budsjettet, så blir vel kjøpt inn ;)

Sånn :D ferdig spist :p da var det bare p vente på oppvask maskinen å så blir det å få gang på kaken igjen :p ting tar tid :p

Bare meg som syntes det er rart? En kompis av Pjokken er alene hjemme. Foreldrene har reist til ett kjøpe senter. 20 min herfra. Dette er en som skal begynne i 3 så de er jo bare 8 år..

Er det meg som er hønemor? Hadde aldri gjort det :o

Så nå er han hos oss. For andre gang denne uken mens de er borte.. Å ikke har de snakket med oss heller :/

Bare meg som syntes det er rart? En kompis av Pjokken er alene hjemme. Foreldrene har reist til ett kjøpe senter. 20 min herfra. Dette er en som skal begynne i 3 så de er jo bare 8 år..

Er det meg som er hønemor? Hadde aldri gjort det :o

Så nå er han hos oss. For andre gang denne uken mens de er borte.. Å ikke har de snakket med oss heller :/
Ja det er rart:/ jeg kan ikke huske jeg var alene hjemme da jeg var så lite ikke uten at storesøsteren min passa meg. Ho er 9 år eldre enn meg. Var alene hjemme fra jeg var 11 da :)

Back
Topp