Ja...men da bruker jeg det til andre ting...og venter med å begynne noe bukse til mandagÅååh så kjedelig da![]()
For skal ikke på noe mer butikker i dag...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja...men da bruker jeg det til andre ting...og venter med å begynne noe bukse til mandagÅååh så kjedelig da![]()
Ja det gikk overraskende bra, men det blir jo mer grin enn det egentlig behøver. Og det er jo så unødvendig. Jeg er litt sånn at hvis noe er bestemt så bare gjør vi det - helst NÅmen her går det saaaaakteeeee
nå ligger han å sover i bilen, men nå er det jo så sent at da blir det kluss i kveld igjen
så i går var jeg på supermarket å kjøpte riskaker for å ha i veska hvis ting skulle ta like lang tid i dag
Barn trenger rutiner, og vanligvis tar folk hensyn til det, men så er det jo to andre barn med og som ikke trenger rutiner virker det som så da blir det jo annerledes.
Hehe hadde det vert meg hadde jeg gjort det likevelJa...men da bruker jeg det til andre ting...og venter med å begynne noe bukse til mandag![]()
For skal ikke på noe mer butikker i dag...Eneste vi skal kjøre gubben...
Gjort hva likevel=? Gått på butikken elr brukt garnet?Hehe hadde det vert meg hadde jeg gjort det likeveljeg klarer ikke vente når jeg først har bestemt meg for noe
![]()
Gått på butikkenGjort hva likevel=? Gått på butikken elr brukt garnet?
Gått på butikken![]()
Hehe nei den kroppen vill ikke alltid være med på det vi villhehe...ja..er jo ikke dumt det...men kjenner at kroppen ikke vilhaha
Nope...hehe..sliten i kroppen etter en aktiv tass på badeland og kjøpesenterHehe nei den kroppen vill ikke alltid være med på det vi vill![]()
![]()
hehe lenge til da?Bah det er tortur å sitte her p vente på at kyllingen skal bli ferdigden lukter så godt å jeg er sååååå sulten :O
30 min igjenhehe lenge til da?
Hehe det vill jeg troNope...hehe..sliten i kroppen etter en aktiv tass på badeland og kjøpesenter
en stund..hehe..30 min igjen![]()
hahah farlig...Så her sitter jeg å fantaserer om all slags mat![]()
hehe
Bra du passer på ^-^Neste er ca. 18.30