Jepphehe da kan du ligge litt til![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jepphehe da kan du ligge litt til![]()
Ja slik jeg forstår det så strikker du med to tråder som utgjør 5-6 I tråd tykkelse. Så du skal kunne strikke buksen på 1 trådGood good. hehe![]()
Min elsker alt av fotball han. Men han begrenser det heldigvisNja fulgte litt sånn halvveis på kamp tidligere i dag - følger heldigvis kun med på norsk fotball ^-^
He he. Tror j det er en stund til før vi hopper ut av sengaDer var han ferdigopp å hopp. Eller hvertfall opp
![]()
hehe hoppe er gjerne litt vel overiltDer var han ferdigopp å hopp. Eller hvertfall opp
![]()
Ja slik jeg forstår det så strikker du med to tråder som utgjør 5-6 I tråd tykkelse. Så du skal kunne strikke buksen på 1 trådmen tråden du velger må ligge på 5-6 I tykkelse ikke over 6. Helst 5-5,5 ville jeg tro. Vet ikke hva du har av garn hjemme nå, men har du noe I tykkelse 5-6 så strikk en prøve lapp I det garnet slik det står I oppskriften og ender du da opp med ca samme strikkefasthet som oppskriften sier der det bare å kjøre på
![]()
Hva er du allergisk mot igjen?Jeg er så allergiskmå be samboeren min skifte klær etter å ha vært ute, så ille er det. Han lufta hunden og gikk bare inn, og nå sitter jeg her nesten svimeslått og hoven i hele kroppen. Usj. Blir forhåpentligvis bedre nå når han har skifta
![]()
Farge har ikke noe å siÅh, blæ...da spørs det om jeg har...mulig en lyserosa jeg har vil være tykt nok...
Hvordan vil jeg måtte strikke prøvelappen da?
Ikke morro.Jeg er så allergiskmå be samboeren min skifte klær etter å ha vært ute, så ille er det. Han lufta hunden og gikk bare inn, og nå sitter jeg her nesten svimeslått og hoven i hele kroppen. Usj. Blir forhåpentligvis bedre nå når han har skifta
![]()
Pollen. Alt mulig. Vet ikke hva som driver på ute nå? Gress, burot, bjørk, div blomster, og ellers en rekke matvarerHva er du allergisk mot igjen?
Farge har ikke noe å sidu legger opp 19 m ×25 p glattstrikk =10×10 cm
19 m på pinne nr 4 strikk 25 pinner annenhver pinne rett og vrang dette skal bli 10×10 cmså måler du og rekker opp prøve lappen. Du river bare ikke av tråden når du er ferdig med å strikke, så surrer du den bare opp på nøstet igjenn og kan bruke den til noe annet
![]()
Ikke morro nei, usj. Det hjalp faktiskIkke morro.ja går håpe det hjelper når han har skiftet
kan du ta noe for det nå da? Regner med at du tar allergimed til vanlig.
Haha jaHe he. Tror j det er en stund til før vi hopper ut av senga![]()
Hahaha jahehe hoppe er gjerne litt vel overilt![]()
Åååh det høres ikke noe godt utJeg er så allergiskmå be samboeren min skifte klær etter å ha vært ute, så ille er det. Han lufta hunden og gikk bare inn, og nå sitter jeg her nesten svimeslått og hoven i hele kroppen. Usj. Blir forhåpentligvis bedre nå når han har skifta
![]()
God morgenGod morgen alle![]()
Bare hyggeligNeida, fin farge og garn det så...blir spennende å se om det vil funke![]()
Takk for hjelp![]()