Skravletråd

nei det var virkelig ikke noe særlig...en ting er en rask lue...men buksen som var litt annet vrient med ååå..nei fysj...

Men kan vel ikke bare lage den samme med enkel tråd??

Finne en ny enkel bukse uten dobbeltråd:P
Jo det skal du kunne gjøre, hva slags tykkelse er det på garnet du bruker og på pinnen?

nei det var virkelig ikke noe særlig...en ting er en rask lue...men buksen som var litt annet vrient med ååå..nei fysj...

Men kan vel ikke bare lage den samme med enkel tråd??

Finne en ny enkel bukse uten dobbeltråd:p

Strikk den buksa jeg sendte oppskrift på :P eneste er vel at den er alt for stor....

Nei jeg har bare en dårlig dag :/ føler meg ikke vell i det hele tatt . Er bedre nå :)
Huff.. Ikke no gøy å høre..noen dager er vanskeligere å komme seg gjennom enn andre. Sender deg alle mulige positive tanker og klemmer!! Vi får håpe det blir likar i mårra;)

Liker best blå :) tror jeg hadde blitt gal hadde jeg ikke fått brusen min. Er en smule avhengig :p
Jeg er egentlig og det. Syns jeg er flink til å holde meg i skinnet npr jeg er på butikken, men mannen er fæl til å ta med hjem. Og hvis jeg ikke drikker brus, så blir jeg skikkelig sugen på kvelden!

Jeg er egentlig og det. Syns jeg er flink til å holde meg i skinnet npr jeg er på butikken, men mannen er fæl til å ta med hjem. Og hvis jeg ikke drikker brus, så blir jeg skikkelig sugen på kvelden!
Jeg blir sur og grinete jeg hvis jeg ikke får den. Er mer avhengig av den enn jeg var av røyken :)

Jeg blir sur og grinete jeg hvis jeg ikke får den. Er mer avhengig av den enn jeg var av røyken :)
Lenge siden du slutta med den da? Jeg slutta i mars tror jeg det var:)
Det verste med bruse er at jeg kan være like brustørst etter jeg har drukket! Det er irriterende!

Back
Topp