Kan ikek strikke like mye hver dag...og den buksen er bre blæææ, tror jeg skal begynne på en annen bukseog da uten dobbeltråd og faenskap
![]()
Ikke glad i å strikke med dobbel jeg heller
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan ikek strikke like mye hver dag...og den buksen er bre blæææ, tror jeg skal begynne på en annen bukseog da uten dobbeltråd og faenskap
![]()
Ja, dem er så snille såVeldig snilt da![]()
Har bare kommet til colacola og druer![]()
Hehe!!sorryyyyyy![]()
Godt noen vil skravle litt I kveld da. Gubben ser på filmBarnefri i kveld. Mannen ser på fotball! Blir skravling på meg i hvert fall![]()
Har bare kommet til coladruene ligger I kjøleskapet, har blitt påvirket av dere
![]()
cola og druer![]()
Takk for detFlink du er![]()
ååhh den er jo så søtJepps
Mangler en del ennå. Må ta opp masker og strikke kanten langs beina og sy i de 8 knappene på sidene
Vis vedlegget 130835
Liker best blåHehe, spesiell farge eller liker begge type druer?
Klarer ikke brus jeg![]()
Hehe, spesiell farge eller liker begge type druer?
Klarer ikke brus jeg![]()
Den er jo kjempe finJepps![]()
Mangler en del ennå. Må ta opp masker og strikke kanten langs beina og sy i de 8 knappene på sidene![]()
Vis vedlegget 130835
Er ikke de som oftest med stein???liker alt jeg, men nå vil jeg helst ha de store grønne i løsvekt![]()
nei det var virkelig ikke noe særlig...en ting er en rask lue...men buksen som var litt annet vrient med ååå..nei fysj...Ikke glad i å strikke med dobbel jeg heller![]()
Liker best blåtror jeg hadde blitt gal hadde jeg ikke fått brusen min. Er en smule avhengig
![]()
Er ikke de som oftest med stein???
ok hehe nammeliker alt jeg, men nå vil jeg helst ha de store grønne i løsvekt![]()