Det har jeg gjort idag ogDagens random kommentarfår vel gå å barbere skauen av beina, å få på meg kortere tights, er jo sol ute
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det har jeg gjort idag ogDagens random kommentarfår vel gå å barbere skauen av beina, å få på meg kortere tights, er jo sol ute
![]()
Heldige deg! Høres ut som en flott dagNå som mannen endelig er våken skal vi på Ikeaså en tur til mamma hvor det skal spises lasagne ^-^
Det er helt santJa, tror ikke du skal bekymre deg så mye. Det er jo tross alt normalt å legge på seg. Men kan jo være greit å følge litt med og da. Man trenger jo strengt tatt ikke legge på seg 30 kilo liksom![]()
ÅåjaEn brødskive å en liten kake![]()
Mye igjen?Prøver å strikke![]()
Kos dere på ikea og med lasagne hos morNå som mannen endelig er våken skal vi på Ikeaså en tur til mamma hvor det skal spises lasagne ^-^
Ja det synes jeg du skal ta det somKl er over 12 å sambo har enda ikke ringt å sagt han må jobbe overtid.. Det er vell ett godt tegn?
Har akkurat begynt på ryggen, har armer igjenn. Men greier ikke å strikke og skravle med dere samtidigMye igjen?
Kos dere på ikea og med lasagne hos mor![]()
Satser på at det blir bra, selv om jeg kjenner at mannen ikke er kjempe gira på IkeaHeldige deg! Høres ut som en flott dagKos deg masse!
Hehe, nei det skjønner jegHar akkurat begynt på ryggen, har armer igjenn. Men greier ikke å strikke og skravle med dere samtidig![]()
HeheheSatser på at det blir bra, selv om jeg kjenner at mannen ikke er kjempe gira på Ikea
Morsomme er: ha snakket fortsatt om den kaken når han sto opp. Var visst noen som hadde stukket av med den og spist første stykket![]()
Det er det nok. vært veldig mye skravling denne mnd.Sant det - men har på følelsen at veldig mange vil klare å komme seg over 2222 innen august er omme![]()
Hehe det skal ikke mye vann til for at de koser seg heldigvisEr så varmt i dag men orket ikke bære hundre bøtter til bassenget så nå bader lillegutt i badebalja si på verandaen hehevar sannelig populært det også
![]()
hehe...tar tid...jeg prøvde det der. ikke tålmodighetNei jeg finner tegneboka![]()
holder enda på med det samme treet
![]()