Det er skikkelig klient
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er skikkelig klient
Hahaha ja det er Helt vanvittigHe he) man får høre mye rart også har jeg funnet ut. Er utrolig hva disse kundene deler med deg egentlig.
Hadde en liknende plan I går - og for å få colaen kald fortere så la jeg den i fryseren... glemte den der :O
Ja minstHahaha ja det er Helt vanvittignoen ganger skulle vi hatt tillegg i lønna
![]()
Fant du? Hvor?Endelig funnet mat![]()
Sløver Max med en serieHei og hopp!Hva gjør dere idag?
Sløver under parasollen på verandaen! Fridag og farmor har akkurat henta guttungen. Sløving en stund, og så må jeg få gjort no. Har bl.a et par lift-gardiner jeg skulle fått skrudd opp.Sløver Max med en seriedu da?
Liker det med fridagSløver under parasollen på verandaen! Fridag og farmor har akkurat henta guttungen. Sløving en stund, og så må jeg få gjort no. Har bl.a et par lift-gardiner jeg skulle fått skrudd opp.
Prøver å strikkeHei og hopp!Hva gjør dere idag?
Skive og kale? Skjønte ikkeNede i skapethoho både skive å kale der
![]()
En brødskive å en liten kakeSkive og kale? Skjønte ikke![]()
Nå som mannen endelig er våken skal vi på IkeaHei og hopp!Hva gjør dere idag?
Ja, tror ikke du skal bekymre deg så mye. Det er jo tross alt normalt å legge på seg. Men kan jo være greit å følge litt med og da. Man trenger jo strengt tatt ikke legge på seg 30 kilo liksomDet er brajeg må ta meg sammen selv
altså ikke med vekta men at jeg blir redd av oppgangen
![]()
Hihi, morsomt daJeg lurer fælt på ka Sølvi gjør på inni der...føles ut som hun spenner i fra med bena...herre!!