Skravletråd

Lurer på å sende eldste på butikken etterpå for å kjøpe en melk :P Han liker å få små oppdrag :P

Hehehe ver du glad for det :D
Ellers så er det jo en slager med menn som har rumpa halveis ute å for korte tskjorter.. Usj :o
Alltid like pent. Vi hadde en kunde engang som jobbet med bio avfall det lukta så j... av han at det var vanskelig å puste etter at han hadde vært der.
Å så har man eldre som lukter tiss, eller noen som rett og slett ikke vet hva en dusj er.

Alltid like pent. Vi hadde en kunde engang som jobbet med bio avfall det lukta så j... av han at det var vanskelig å puste etter at han hadde vært der.
Å så har man eldre som lukter tiss, eller noen som rett og slett ikke vet hva en dusj er.
Ååååh fyyyy så ekkelt det er :o

Jeg har en sånn fast kunde å han lener seg over kassen mot meg å flørter :o han er hvertfall 60 . Å har ikke sett hverken dusjen eller frisøren siden han var 12 :o blæ

Ååååh fyyyy så ekkelt det er :o

Jeg har en sånn fast kunde å han lener seg over kassen mot meg å flørter :o han er hvertfall 60 . Å har ikke sett hverken dusjen eller frisøren siden han var 12 :o blæ
He he :)) man får høre mye rart også har jeg funnet ut. Er utrolig hva disse kundene deler med deg egentlig.

Back
Topp