Nei det er det jammen ikkeå hjelp.. det er ikke så pent![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei det er det jammen ikkeå hjelp.. det er ikke så pent![]()
Hehehe blir sikkert sulten igjen snart![]()
Cola! Den er deilig og kaldKaffe eller cola??? Det er det store spørsmålet![]()
Så stas for han daLurer på å sende eldste på butikken etterpå for å kjøpe en melkHan liker å få små oppdrag
![]()
Alltid like pent. Vi hadde en kunde engang som jobbet med bio avfall det lukta så j... av han at det var vanskelig å puste etter at han hadde vært der.Hehehe ver du glad for det![]()
Ellers så er det jo en slager med menn som har rumpa halveis ute å for korte tskjorter.. Usj![]()
Så stas for han da![]()
![]()
Er jo morro detLurer på å sende eldste på butikken etterpå for å kjøpe en melkHan liker å få små oppdrag
![]()
Ååååh fyyyy så ekkelt det erAlltid like pent. Vi hadde en kunde engang som jobbet med bio avfall det lukta så j... av han at det var vanskelig å puste etter at han hadde vært der.
Å så har man eldre som lukter tiss, eller noen som rett og slett ikke vet hva en dusj er.
Da hadde jeg latt han gjøre detJa det er veldig grei vei dit! Må ikke over noen bilvei eller noe, meste er faktisk sti![]()
Ååååh fyyyy så ekkelt det er
Jeg har en sånn fast kunde å han lener seg over kassen mot meg å flørterhan er hvertfall 60 . Å har ikke sett hverken dusjen eller frisøren siden han var 12
blæ
He heÅåååh fyyyy så ekkelt det er![]()
Jeg har en sånn fast kunde å han lener seg over kassen mot meg å flørterhan er hvertfall 60 . Å har ikke sett hverken dusjen eller frisøren siden han var 12
blæ
Ååå det er godtSkal ha cola med isbiter i kveld jeg! mm!
Hadde en liknende plan I går - og for å få colaen kald fortere så la jeg den i fryseren... glemte den der :OSkal ha cola med isbiter i kveld jeg! mm!
Det gjorde gubben å, men kan ikke huse jeg så den I stad da jeg dykket etter middag, så regner med at han har husket den. Ikke morro med sprengt colaHadde en liknende plan I går - og for å få colaen kald fortere så la jeg den i fryseren... glemte den der :O