Nei det er litt verre igjen :/mm! eldste fikk en som ligna men den må vaskes i vaskemaskin for å bli ren igjen :S ikke videre praktisk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei det er litt verre igjen :/mm! eldste fikk en som ligna men den må vaskes i vaskemaskin for å bli ren igjen :S ikke videre praktisk
Jaoi kjære vene![]()
Har allerede mumsa litthehe men skal se denne episoden ferdi så må jeg nok finne en skive heller
![]()
![]()
Støtter denJa![]()
Så det er ikke farlig å gå til postkassen i nattashehe
Det er det jo mange som har etter fødselJeg var faktisk i et møte to dager etter fødsel nå sist.. Da hadde jeg på de diiiigre bindene fra sykehuset haha.. og nettingtrusa![]()
Men ingen som så det da under svart bukse
![]()
Er ikke uvanlig detDa gjør du det bare![]()
hellemin jeg har kunder i nattbukse
har til å med hatt ei som kom i bare håndkle å tøfler
![]()
Det er det jo mange som har etter fødselmen vindruer det jo til
haha kommer aldri i verden til å ha hvit på meg rett etter fødsel
![]()
Den har jeg fått slippe, heldigvis.Hahaha neijeg gjør faktisk ikke det
har sett det meste
![]()
![]()
Hadde til å med ei som kom rett fra føden. I hvit thigts å kort topp ) som viste magen)
Å man så rett inn til bindet![]()
Kaffe eller cola??? Det er det store spørsmålet![]()
JaJa takk begge deler![]()
Heheh de er det mange av på varme dagerEr ikke uvanlig detdet værste jeg har sett var ho som kom I gjennomsiktig kjole over bikinin. Synes du kan ha på deg klær når man skal I butikken, pysj bukse og t-skjorte er helt ok. For du er tildekt. Menn I bar overkropp og damer I bikini overdel er ikke ok for meg.
Hehehehehe nei ikke jeg heller! (vindruer!!)
Jaler så jeg rister
) går I begge deler ja. Men ikke I samme kopp
![]()
Hehehe ver du glad for detDen har jeg fått slippe, heldigvis.
Hehehe ver du glad for det
Ellers så er det jo en slager med menn som har rumpa halveis ute å for korte tskjorter.. Usj![]()
Hehehe blir sikkert sulten igjen snartNei nå er jeg jo mettSpist en helt hvitløksbaguette og masse druer og en latte
Vi som skal ha lunsj når lillegutt står opp
jaja.. er det så farlig
![]()