Skravletråd

Jeg var faktisk i et møte to dager etter fødsel nå sist.. Da hadde jeg på de diiiigre bindene fra sykehuset haha.. og nettingtrusa :P :D Men ingen som så det da under svart bukse :D

Jeg var faktisk i et møte to dager etter fødsel nå sist.. Da hadde jeg på de diiiigre bindene fra sykehuset haha.. og nettingtrusa :P :D Men ingen som så det da under svart bukse :D
Det er det jo mange som har etter fødsel :p men vindruer det jo til :p haha kommer aldri i verden til å ha hvit på meg rett etter fødsel :p

Da gjør du det bare :p :D hellemin jeg har kunder i nattbukse ;) har til å med hatt ei som kom i bare håndkle å tøfler ;)
Er ikke uvanlig det :p det værste jeg har sett var ho som kom I gjennomsiktig kjole over bikinin. Synes du kan ha på deg klær når man skal I butikken, pysj bukse og t-skjorte er helt ok. For du er tildekt. Menn I bar overkropp og damer I bikini overdel er ikke ok for meg.

Er ikke uvanlig det :p det værste jeg har sett var ho som kom I gjennomsiktig kjole over bikinin. Synes du kan ha på deg klær når man skal I butikken, pysj bukse og t-skjorte er helt ok. For du er tildekt. Menn I bar overkropp og damer I bikini overdel er ikke ok for meg.
Heheh de er det mange av på varme dager :) :) jeg er glad bare de har bikini topp på :p hahaha

Nei nå er jeg jo mett :P Spist en helt hvitløksbaguette og masse druer og en latte :P Vi som skal ha lunsj når lillegutt står opp :P jaja.. er det så farlig :D

Back
Topp