Ja får håpe han synes det. Jeg hadde dødd hadde det vært meg som skulle gjøre detOi det hørtes gøy ut!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja får håpe han synes det. Jeg hadde dødd hadde det vært meg som skulle gjøre detOi det hørtes gøy ut!![]()
Hehe så deilig daOi hjelpes!! Hehe! Min er faktisk fremdeles på første par i sommer, utrolig![]()
Okei så flott daFikk lagt opp vrangbord og strikket litt på den I går, så håper på å bli ferdig med ryggen I løpet av helga, for da har jeg neste uke på ermer![]()
Nei lett er det ikke.Synes det her var så bra beskrivelse - tenkt samme tanken flere ganger.
Har ellers også en som tidvis sliter med depresjon i hus, ikke alltid like lett - men jeg er sikker på at han kommer til å sette pris på overraskelsen din![]()
og du måtte gjøre alt det på en dag??Jeg vaska 2 maskiner med klær, støvsugte kjøkken, gang og trapp ( trappen vasket jeg å)
Baker ett lass med kaker, ryddet å polerte kjøkkenet, vasket ytterdøren å pusset vinduet i den, rydda , støvsuget å tørka støv på rommet vårt , å byttet på senga.
Den var ikke merkelig den var kjempe finViste du ville skjønne hva jeg mente med disse merkelige metaforene mine![]()
Jeg måtte vist detog du måtte gjøre alt det på en dag??![]()
Står vinrød på lappenOkei så flott daKa farge?
![]()
Åååh så gøy daJeg har fått en bestilling på dåpskake. Gleder meg veldig til å lage det![]()
Siste dåpskaken jeg lagde var til guttungen sin dåp, så trenger den treningen til Sølvi![]()
God morgen![]()
Dere må ha en riktig god fredag alle sammen![]()
Så morro daJeg har fått en bestilling på dåpskake. Gleder meg veldig til å lage det![]()
Siste dåpskaken jeg lagde var til guttungen sin dåp, så trenger den treningen til Sølvi![]()
Jeg måtte vist detså det endte jo med litt smerter kan man si
![]()
ååhh flott daStår vinrød på lappen![]()
Åååh så gøy da![]()
gutt eller jente? Har du noen planer for hvordan den skal bli?
God morgen jaGod morgen![]()