hehe...maybeBlir nok kjempe bra![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
hehe...maybeBlir nok kjempe bra![]()
haha...det er et godt poengHvis du prøver og det ikke funker, så blir sikkert mannen lettere å overtale for den dyre løsningen etterpå![]()
Var jo søt den ^-^ og overkommelig?
denne koster 849Var jo søt den ^-^ og overkommelig?
Tenkte at det skal være mulig å kunne lage noe lignende?denne koster 849
Ja, kan jo prøve meg kanskjeTenkte at det skal være mulig å kunne lage noe lignende?
(Ble litt vanskelig å skrive mer der - fikk katt på fanget som helst skulle ligge oppå magen, beit I telefonen for å signalisere at det nå var tid for *bare* henne)
Verdt forsøket I alle fallJa, kan jo prøve meg kanskje![]()
Like fin blir den neppe, men kanskje søt nok?
syns det er mye bare for å ha kjolene til pynt liksom...hmm
hehe joda...sant detVerdt forsøket I alle fallog fullt mulig å gå til noe som blir fint (og hvor stilig er det ikke senere å kunne si at du har laget den selv?
)
Hehe, han kan rope litt etter mamma og pappa han her og, men bryr seg ikke om han ikke får svar og begynner å leke eller slappe av igjenHer er det null surring...det er mamma ned mamma mamma ned![]()
Nei er bare langhelg så skal hjem på søndag. Men det holder, siden vi skal være så mange sammenÅh da blir det nok ekstra kosskal dere være lenge?
![]()
Fordelen med opp så tidlig er at jeg allerede har fått bakt...
Kost oss med fylte horn med ost og bacon![]()
Og begynt å strikke på en liten lue![]()
Heldig der må jeg siHehe, han kan rope litt etter mamma og pappa han her og, men bryr seg ikke om han ikke får svar og begynner å leke eller slappe av igjen![]()
ja, hihiÅ så deilig![]()
Det var nydelig da
Nei det sjønner jeg godtNei er bare langhelg så skal hjem på søndag. Men det holder, siden vi skal være så mange sammenhaha. Koselige alle sammen altså, men regner med at det ikke blir ett sekund privatliv engang, og det er ikke jeg så vandt med som går her hjemme alene med guttungen
hehe
Ble fortere ut av senga her og - etter en lettere katteinvasjon ga jeg etter, gikk ned og fikset mat og vann og slapp dem utEndelig dradd kroppen ut av sengahaha bedre sent enn aldri? Fått tatt en dusj å sitter nå å vurderer å lage frokost
![]()
Skal ikke være hos legen før kl 11.. Å alt annet blir å satt på vent frem til det![]()
Neisteker de på vanlig brett
![]()
hvetekake heter det vell utenfor mitt område
![]()
Masse lykke tilBle fortere ut av senga her og - etter en lettere katteinvasjon ga jeg etter, gikk ned og fikset mat og vann og slapp dem ut
Har time om ca en time nå, vurderer frokost ^-^