Hehe uff, også klokka 5 daMed min gutt er det der umuligSå her er det bare opp og hoppe
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe uff, også klokka 5 daMed min gutt er det der umuligSå her er det bare opp og hoppe
![]()
God morgenGod morgen. Alt alt for tidlig oppe
Håper alle får mer søvn enn meg![]()
Tusen takkGod tur, kos deg/dere masse![]()
Skal til jm litt etter 10 - trodde vi hadde avtalt fredag men fikk sms om time som sa I dagLige måde![]()
Planene for dagen da?
Samme her ^-^ men det er vel ingen overraskelse?God morgenja det var tidlig
våknet nå jeg
ligger enda i senga å sløver
![]()
Her blir det lege besøk , handle tur å en kjapp tur på postenHva er planene i dag da?
Nærmer seg helg, weeehoo![]()
Her er det null surring...det er mamma ned mamma mamma nedHehe uff, også klokka 5 damin lå lenge i sin egen seng å surra først
![]()
Noen som har det...luksus kalles detGod morgenja det var tidlig
våknet nå jeg
ligger enda i senga å sløver
![]()
Åh da blir det nok ekstra kosJa tror det blir veldig gøytusen takk! Eneste "ferien" vi har sammen i sommer, så det blir jo gøy da
eneste mannen er med på iallfall.
Okei, vanlig kontroll?Skal til jm litt etter 10 - trodde vi hadde avtalt fredag men fikk sms om time som sa I dag
Så klippe plenen på fellesområdet, kanskje få besøk..
Du/dere da?
Okei, vanlig kontroll?Her blir det lege besøk , handle tur å en kjapp tur på posten
Ellers lite planer![]()
Atte hva?God morgen![]()
Utrolig hva 3 timers sammenhengene søvn kan gjøre
Har rydda kjøkkenet, vært på butikken, satt bolledeig, lest aviser og drukket 2 kopper kaffelurer på hva jeg skal finne på nå
![]()
Hehe neiSamme her ^-^ men det er vel ingen overraskelse?
JeppNoen som har det...luksus kalles det![]()
hehe jeppJeppfordelen med stengt SFO
![]()
Ikke av megOkei, vanlig kontroll?![]()
Første gang på x antall måneder jeg har hatt 3 timer sammenhengende søvnAtte hva?snakk om å være effektiv da
![]()
I morgen er det på an igjen dahehe jepp![]()
Ja helt vanlig kontroll ^-^ ikke no stressOkei, vanlig kontroll?![]()
I dag blir plenen tatt ja?
Avslapping og rydding før senvakt....innom europris på vei til jobb...så jobber jeg til 22.00 i kveld.
Å alt dette før kl 9? Du er helt enormFørste gang på x antall måneder jeg har hatt 3 timer sammenhengende søvn![]()
Er mega rastløs, tror jeg klipper plenen jegdet trengs
![]()