Skravletråd

men hviler meg et 1 t eller noe før jobb jeg...så jeg klarer vakta:P

God natt:) i morgen reiser vi til Danmark med mannens familie:) skal til legoland, så det blir nok moro! Spent på reisa både for meg og guttungen, mye bilkjøring og en del av reisa etter hans leggetid. Godt det er flere som kan underholde med på turen:P

Så gøy! God tur! :) håper reisen går fint :)

Fordelen med opp så tidlig er at jeg allerede har fått bakt...
Kost oss med fylte horn med ost og bacon:D
Og begynt å strikke på en liten lue:D

Guttungen våkna halv 7 i dag og, tidligere enn han pleier:P fikk drøyd det ganske lenge da, og han lå sikkert en halvtime ved siden av meg helt rolig:D skjer aldri. Hehe. Så sendte jeg han ut i stua og ligger å hviler litt til mens jeg hører han leke:)

Guttungen våkna halv 7 i dag og, tidligere enn han pleier:p fikk drøyd det ganske lenge da, og han lå sikkert en halvtime ved siden av meg helt rolig:D skjer aldri. Hehe. Så sendte jeg han ut i stua og ligger å hviler litt til mens jeg hører han leke:)

Med min gutt er det der umulig:P Så her er det bare opp og hoppe:P

God natt:) i morgen reiser vi til Danmark med mannens familie:) skal til legoland, så det blir nok moro! Spent på reisa både for meg og guttungen, mye bilkjøring og en del av reisa etter hans leggetid. Godt det er flere som kan underholde med på turen:P
God tur, kos deg/dere masse:)

God morgen. Alt alt for tidlig oppe:confused::eek:

Håper alle får mer søvn enn meg:meh:
God morgen:) Jeg og... Trøtt:( men har sovet godt i natt da:)
Np er det snart avgårde, så er jeg ikke hjemme før sent i ettermiddag. Ha en fin dag!
God morgen alle :)
God morgen :)

Utrolig hva 3 timers sammenhengene søvn kan gjøre :)
Har rydda kjøkkenet, vært på butikken, satt bolledeig, lest aviser og drukket 2 kopper kaffe:) lurer på hva jeg skal finne på nå :)

Har rydda kjøkkenet, vært på butikken, satt bolledeig, lest aviser og drukket 2 kopper kaffe:) lurer på hva jeg skal finne på nå :)
Så flink du har vært da:)
Boller er digg. Her bakte jeg rundstykker i morges.

God morgen. Alt alt for tidlig oppe:confused::eek:

Håper alle får mer søvn enn meg:meh:
God morgen:) Jeg og... Trøtt:( men har sovet godt i natt da:)
Np er det snart avgårde, så er jeg ikke hjemme før sent i ettermiddag. Ha en fin dag!
God morgen alle :)

Ønsker alle en fin torsdag ^-^

Back
Topp