Har du sovet dårlig hele natta eller? :O npr begynner senvakta?Fint du har sovet godt om ikke annet.
Må ha en fin dag da.
Her er det senvakt i dag...prøve hvile før jobb.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har du sovet dårlig hele natta eller? :O npr begynner senvakta?Fint du har sovet godt om ikke annet.
Må ha en fin dag da.
Her er det senvakt i dag...prøve hvile før jobb.
Neida, sovet som en sten når jeg først har sovet. Var bare guttungen som fant ut 05.00 var en fin tid å stå opp i dagHar du sovet dårlig hele natta eller? :O npr begynner senvakta?
Såpass ja! Åh, 05 er TIDLIG!Neida, sovet som en sten når jeg først har sovet. Var bare guttungen som fant ut 05.00 var en fin tid å stå opp i dag![]()
Veldig tidligSåpass ja! Åh, 05 er TIDLIG!
God natti morgen reiser vi til Danmark med mannens familie
skal til legoland, så det blir nok moro! Spent på reisa både for meg og guttungen, mye bilkjøring og en del av reisa etter hans leggetid. Godt det er flere som kan underholde med på turen
![]()
Ja tror det blir veldig gøyÅh så gøygod tur
å håper alt går fint
![]()
Tusen takkSå gøy! God tur!håper reisen går fint
![]()
Guttungen våkna halv 7 i dag og, tidligere enn han pleierfikk drøyd det ganske lenge da, og han lå sikkert en halvtime ved siden av meg helt rolig
skjer aldri. Hehe. Så sendte jeg han ut i stua og ligger å hviler litt til mens jeg hører han leke
![]()
God tur, kos deg/dere masseGod natti morgen reiser vi til Danmark med mannens familie
skal til legoland, så det blir nok moro! Spent på reisa både for meg og guttungen, mye bilkjøring og en del av reisa etter hans leggetid. Godt det er flere som kan underholde med på turen
![]()
God morgen. Alt alt for tidlig oppe
Håper alle får mer søvn enn meg![]()
God morgenJeg og... Trøtt
men har sovet godt i natt da
![]()
Np er det snart avgårde, så er jeg ikke hjemme før sent i ettermiddag. Ha en fin dag!
God morgenGod morgen alle![]()
Så flink du har vært daGod morgen
Utrolig hva 3 timers sammenhengene søvn kan gjøre
Har rydda kjøkkenet, vært på butikken, satt bolledeig, lest aviser og drukket 2 kopper kaffelurer på hva jeg skal finne på nå
![]()
God morgen. Alt alt for tidlig oppe
Håper alle får mer søvn enn meg![]()
God morgenJeg og... Trøtt
men har sovet godt i natt da
![]()
Np er det snart avgårde, så er jeg ikke hjemme før sent i ettermiddag. Ha en fin dag!
God morgen alle![]()
God morgenGod morgen![]()
Utrolig hva 3 timers sammenhengene søvn kan gjøre
Har rydda kjøkkenet, vært på butikken, satt bolledeig, lest aviser og drukket 2 kopper kaffelurer på hva jeg skal finne på nå
![]()
Lige mådeGod morgen
Ønsker alle en fin torsdag ^-^