Ikke av megskal fornye en resept på pjokken
å kansje vis jeg smiler fint at jeg kan få den bekreftelsen til NAV med det samme
![]()
aha
Satse på det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke av megskal fornye en resept på pjokken
å kansje vis jeg smiler fint at jeg kan få den bekreftelsen til NAV med det samme
![]()
hehe det bør gåI morgen er det på an igjen damen så er det jo helg etterpå så skal overleve det
![]()
![]()
Jepphehe det bør gå![]()
JaahaSkjønner
![]()
Satse på det![]()
Det får du helt sikkertIkke av megskal fornye en resept på pjokken
![]()
Har ikke klippet plenen ennåÅ alt dette før kl 9? Du er helt enorm![]()
Ja helt vanlig kontroll ^-^ ikke no stress(men siden jeg trodde det var fredag har jeg glemt å fixe uringlass... vurderer å holde meg til timen er?)
Ja, i dag er dagen for plenen. Får låne en større gressklipper og så er nok fort gjort ^-^
Oj, lang dag på deg da! Mer administrativt?
Det burde jo ikke være noe problem så satser på detDet får du helt sikkert![]()
Det er slike kaker du baker I et gjærn?Fikk sykt lyst på jødekaker i dagkansje jeg skal bake det senere
![]()
![]()
Det er godt å få gjort noe innimellom uansettHar ikke klippet plenen ennå![]()
Regner med at det ikke blir morro I kveld, men orker ikke sitte stille I dag![]()
Å takk for svardu er en engel
![]()
Sett i ganghmm...vil ha klesstativ på rommet til snuppa..men det jeg sikler på er vel dyrt syns jeg...vurderer å lage et selv...haha
NeiDet er slike kaker du baker I et gjærn?
Sikker på det blir fint jegSpørs hvor pent det blir da...synnøve gjør ting hun ikke kanhaha
jaaaaaa...men hvor pent blir det daSett i gangstilig å lage selv da
![]()
Blir nok kjempe braj
jaaaaaa...men hvor pent blir det dahmm
Hvis du prøver og det ikke funker, så blir sikkert mannen lettere å overtale for den dyre løsningen etterpåj
jaaaaaa...men hvor pent blir det dahmm
Ja jo...må tenke litt på detSikker på det blir fint jegå ett kjekt minne
![]()