Skravletråd

Jeg har hatt en STOR edderkopp på veggen i hele dag.. Hvorfor går den ikke sin vei???? Den et på akkurat samme stedet :o

Nå skal jeg legge meg :) sov godt skravlehøner!

Du og de bollene :) nam!! Får jo så lyst på. Hehe..

Her er det planleggingsdag på SFO og i Bhg så barna er hjemme :) får se hva vi finner på! Ikke noe store greier i alle fall
Ja liker boller vi :) er ikke noe kake monster :) å gidder ikke bake skolebrød, for det er det kun gubben som liker :p

God natt:) i morgen reiser vi til Danmark med mannens familie:) skal til legoland, så det blir nok moro! Spent på reisa både for meg og guttungen, mye bilkjøring og en del av reisa etter hans leggetid. Godt det er flere som kan underholde med på turen:P

God natt:) i morgen reiser vi til Danmark med mannens familie:) skal til legoland, så det blir nok moro! Spent på reisa både for meg og guttungen, mye bilkjøring og en del av reisa etter hans leggetid. Godt det er flere som kan underholde med på turen:P
Åh så gøy :D god tur :D å håper alt går fint :)

God morgen. Alt alt for tidlig oppe:confused::eek:

Håper alle får mer søvn enn meg:meh:

Posta et innlegg her nettopp som visstnok ble borte..?? Jaja, skulle i hvert fall bare ønske alle en god dag. Jeg skal på jobb 08-16 men må levere på SFO og har et lite stykke å kjøre, så må snart ut av døra:O

God morgen:) Jeg og... Trøtt:( men har sovet godt i natt da:)
Np er det snart avgårde, så er jeg ikke hjemme før sent i ettermiddag. Ha en fin dag!

Fint du har sovet godt om ikke annet.
Må ha en fin dag da.
Her er det senvakt i dag...prøve hvile før jobb.

Posta et innlegg her nettopp som visstnok ble borte..?? Jaja, skulle i hvert fall bare ønske alle en god dag. Jeg skal på jobb 08-16 men må levere på SFO og har et lite stykke å kjøre, så må snart ut av døra:O

God arbeidsdag. :)

Back
Topp