Ja det synes jeg å at jeg har værtSe der jaså flink fiber da
![]()
Så får jeg ladet batteriet på nettbrettet også, så jeg kan kose meg med å lese alt dere har skrevet når jeg kommer hjem igjenn
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det synes jeg å at jeg har værtSe der jaså flink fiber da
![]()
Kos deg masse på besøkJa det synes jeg å at jeg har værtså nå tar jeg og flytebryggene mine lunsje på mcd
og så en tur innom gamlingene mine (ma/pa)
Så får jeg ladet batteriet på nettbrettet også, så jeg kan kose meg med å lese alt dere har skrevet når jeg kommer hjem igjenn![]()
Ja det synes jeg å at jeg har værtså nå tar jeg og flytebryggene mine lunsje på mcd
og så en tur innom gamlingene mine (ma/pa)
Så får jeg ladet batteriet på nettbrettet også, så jeg kan kose meg med å lese alt dere har skrevet når jeg kommer hjem igjenn![]()
Har du egne druer å??Hehehe... Jeg har vært ute og smakt på druene i hagenmen de er sååå sure
![]()
Hahaha det føler jammen jeg åSkal til jordmor om en uke, vedder på jeg har gått opp 20 kghaha.. føles sånn.. uff..
Se der jaLillegutt ble mål til 80 cm og 12,2 kg i dag. Begynner å bli storHåper ikke vi merker noe på den vaksina
![]()
Har du egne druer å??![]()
Jeg blir bare mer å mer sjalu på den Hagen dinhehe ja, men vet ikke om de blir modne i tideMulig vi måtte hatt litt varmere sommer! Veldig sure ennå i alle fall!
Jeg blir bare mer å mer sjalu på den Hagen din![]()
![]()
Nei du har ingen rett til å klage hvertfallHehe! Den er ikke så verst![]()
![]()