Jeg håper detDet er jo mulig de gjør![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg håper detDet er jo mulig de gjør![]()
nei hehe..skjønner...skrev litt fort der. er en som syr vognpose for ossHæ? Tok ikke den![]()
Hahaha ^-^ EnigHaha, bra det var flere enn meg som tenkte det![]()
Ytterstoffet er poplin som er vann og vindavstøtende. Innerstoffet er myk og god fleece +polarfleece. Foret med fiberdyne.Np så jeg at du hadde svart TotoroHva slags stoff skal hun sy i?
Her rant det for mye av sist omtrent såVi får se det an - ved behovmen håper jo som Rosa at de bare renner av av seg selv
De skal detVi får se det an - ved behovmen håper jo som Rosa at de bare renner av av seg selv
Skal gå fint detJeg håper detmå nok kjempe litt.. 'En det er jo ingenting i forhold til det Jeg Jar kjempet med før
Hva slags farge skal du ha på innerstofet da?Ytterstoffet er poplin som er vann og vindavstøtende. Innerstoffet er myk og god fleece +polarfleece. Foret med fiberdyne.
jeg ville egentlig ha leopardmønster. hehe...Hva slags farge skal du ha på innerstofet da?
Jeg er ikke helt blind i hvert fall!Du har garntert sett barndomshjemmet mitt om du har vært på nybo...med mindre du er blind![]()
oohh, nyskjerrigJeg er ikke helt blind i hvert fall!svigermor bor på nybo
![]()
Ok, så kult dajeg ville egentlig ha leopardmønster. hehe...
men det gikk ikke da, men skal ha lilla elr rosa...sa hun stod fritt der da.
oh yeah
jepp. påsydd navn + noe annet dillOk, så kult daBlir fint med lilla eller rosa og da!
![]()
Heheoohh, nyskjerrig![]()
Ja, kjent for meg det:HeheSkoleveien da, skal snart flytte til orerud gård, tror jeg det het..? Det ligger vel i nybo området det og..?
Fikk beskjed av veterinæren at det ikke var et problem - det viktigste var å få nappet dem ut så snart man la merke til dem. Og så helst rense såret; hodet ville falle ut av seg selv sa hun
De vil jeg tro er sure nå ja
Så fin han er![]()
Søtingengodt med litt sure epler ^-^