Åå, der er det jo kjempe koselig!!
Ja, det er helt klart fordelen!![]()
Du har garntert sett barndomshjemmet mitt om du har vært på nybo...med mindre du er blind
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åå, der er det jo kjempe koselig!!
Ja, det er helt klart fordelen!![]()
Jeg var akkurat på grensen til å fåjøye meg ja...
Æsj altså!! Likerikke!!!æææææsj ja flått er så ekkelt.. og jeg er så dårlig på å få de ut! hodet sitter gjerne igjen :/
Æsj altså. Har aldri måtta fjerna flått da.. Men der jeg er oppvokst var det heller ikke flåttEkle greier - sitter godt fast og ><
oi. så flott du fikk dekketJeg var akkurat på grensen til å få
Slanket bort:
45 % av meg selv![]()
![]()
Har ikke trengt det de to første årene, så plutselig to på ca 3 uker :/Æsj altså. Har aldri måtta fjerna flått da.. Men der jeg er oppvokst var det heller ikke flått
Jaoi. så flott du fikk dekket![]()
Skal heie på deg jegJaå jeg gleder meg til å komme ned igjen dit jeg var
for jeg håper virkelig jeg klarer det
![]()
Begynt? Som i år lage posen eller som I at det er et tvprogram som heter vognposedamen?Da har vognposedamen begynt![]()
Ja har detSkal heie på deg jeg![]()
De har jo også sånn slankekrigen her inne på bv...sett det??![]()
haha..lolBegynt? Som i år lage posen eller som I at det er et tvprogram som heter vognposedamen?
Det er jo mulig de gjørJa har det![]()
men håper jo mine 10 renner av etter fødsel
![]()
Aaaah ^-^ var det jeg tenkte meg, men finnes mye rart på tv nå til dags, så tenkte jeg skulle spørrehaha..lol![]()
ikke godt å vite med hvordan jeg formulerer meg...
jeg bestiller vognpose av en som syr dette til Sølvi![]()
haha...kunne lett begynt noe med den tittelen på tv jaAaaah ^-^ var det jeg tenkte meg, men finnes mye rart på tv nå til dags, så tenkte jeg skulle spørre![]()
Hæ? Tok ikke denDa har vognposedamen begynt![]()
Vi får se det an - ved behovEllers så får nov.damene lage sin egen slankekrig![]()
Haha, bra det var flere enn meg som tenkte detBegynt? Som i år lage posen eller som I at det er et tvprogram som heter vognposedamen?
Np så jeg at du hadde svart TotoroDa har vognposedamen begynt![]()