Ja, det er vel ikke den verste plassenhmm..ja..si det...nærmere min familie iallefall. Fr.stad maybe.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det er vel ikke den verste plassenhmm..ja..si det...nærmere min familie iallefall. Fr.stad maybe.
Nei heldigvis ingen reaksjon på de andreMen tror dette er en ny en, at de to tidligere var like. Men det går sikkert fint
Så deilig da! Da må du kose deg![]()
Hehehe lykke til med denhahaha jeg er fæl på å skravle selv
![]()
Ja, det var det de skulleGodt å gå dem hjem tenker jegde skulle nok ut å skjekke området sitt jeg
det synes våres er viktig å gjøre
![]()
hehe. vel jeg er jo haldenser selv...og ville ikke bosatt meg der igjenJa, det er vel ikke den verste plassenMannen min mener det da
![]()
56 kiloskjønner![]()
Hvor mye gikk du ned i forbinelse med operasjon?
Ble svinekoteletter i salviesky og Tagliatelle
Koselig å få dem hjem, men fant akkurat en flått på den yngste (på samme sted som sist ><), så han var litt mindre fornøyd med meg..
haha...know..men kan ikke la væreDet er ikke pent å le!!![]()
![]()
Usj.. Men godt du tar demBle svinekoteletter i salviesky og Tagliatelle
Koselig å få dem hjem, men fant akkurat en flått på den yngste (på samme sted som sist ><), så han var litt mindre fornøyd med meg..
Oi, mye det!! Fikk du dekket?56 kilopå 9 mnd
![]()
![]()
Jeg åhehe..liker skravledamer jeg![]()
Kommet overens daJeg å![]()
Ja å jeg er blitt så vant te navnet at jeg har vendt meg til detJa det er moro, ellers måtte jeg vel kanskje bestilt meg en 3D
Aah, nei det blir litt gi og tasålenge de passer fint sammen så er det jo greit om begge velger et hver da
ellers må man jo nesten finne noe helt annet igjen.
Hehe, Syns du det er så ille?hehe. vel jeg er jo haldenser selv...og ville ikke bosatt meg der igjen![]()
Ja det er myeOi, mye det!! Fikk du dekket?
Jeg veide 55kg når jeg ble gravid nå liksom![]()
JaKommet overens da![]()
Åå, flått er så vemmelig!!!Ble svinekoteletter i salviesky og Tagliatelle
ikke ille for all el. Fin by, spesielt om sommeren.Hehe, Syns du det er så ille?Mannen min pleier å si at han ikke setter sine ben i fr.stad med mindre han absolutt må. Han er Halden patriot!
![]()