Ok. Åh, så slitsomt å ikke ha ordentlig søvn på natta da. Er det smerter som gjør det eller?Åg så deilig
Joda det er det nokkan sove når jeg vill
men sliter med å sove på natta så er sjeldent jeg gjør det
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ok. Åh, så slitsomt å ikke ha ordentlig søvn på natta da. Er det smerter som gjør det eller?Åg så deilig
Joda det er det nokkan sove når jeg vill
men sliter med å sove på natta så er sjeldent jeg gjør det
![]()
Det er smerter å hete tokter å hele pakkaOk. Åh, så slitsomt å ikke ha ordentlig søvn på natta da. Er det smerter som gjør det eller?
Så flink du er daGaaaahh - jeg og de innfallene mine. Skulle I utgangspunktet bare henge opp klær - skulle opp og legge fra meg håndklær så kurven var tom og klar for mer tøy.. så får jeg det for meg at madrassen I senga som skal demonteres bør tas ned nå. Siden jeg hadde så mye energi ><
Mannen var ikke helt enig, men hadde ikke lyst å krangle med pregzilla, så han får med på det. Fikk den ned, men klarte også å knuse en glasslampe I prosessen.. så måtte ut med støvsuger og sko og det hele
Positive er at nå er madrassen tatt ned - gjenstår det bare å finne motivasjon til å plukke fra hverandre sengen - men det får bli en annen dag![]()
Fikk mine I dag, må bestille flere, de var relativt store, står str 80
Haha, flink som knuser ting jaSå flink du er da![]()
Huff - finnes så mange rare folk der ute >< men bra alt er som det skal med lilleDa har vi kommet hjem fra ul, møtte en meget spesiell jm, alt står vist bra til med mjmen hverken jeg eller gubben skjønte stort utav denne ul timen, jm forklarte ikke hva vi så eller noe hun tok masse mål iallfall og hun vokser etter gjennomsnitt så det er jo bra.
Fikk beskjed om at jeg bare hadde det med å drikke minst 2 l vann om dagen, selv om jeg kom te å spy av det. Å så måtte jeg slutten å gå I by'n men ut I skauen, å gå lange turer, jeg behøvde ikke løpe maraton akkurat men var ikke langt unna:/
Ikke akkurat hva jeg trengte å høre kjenner jeg er skrekkelig sliten nå, og føler vel det at etter hennes mening må jeg bare kutte ut alt og bli vegan og vanndrikkende ruge kasse![]()
Ja jeg må bare tenke på detHuff - finnes så mange rare folk der ute >< men bra alt er som det skal med lille![]()
Uff nei det var da voldsomtDa har vi kommet hjem fra ul, møtte en meget spesiell jm, alt står vist bra til med mjmen hverken jeg eller gubben skjønte stort utav denne ul timen, jm forklarte ikke hva vi så eller noe hun tok masse mål iallfall og hun vokser etter gjennomsnitt så det er jo bra.
Fikk beskjed om at jeg bare hadde det med å drikke minst 2 l vann om dagen, selv om jeg kom te å spy av det. Å så måtte jeg slutten å gå I by'n men ut I skauen, å gå lange turer, jeg behøvde ikke løpe maraton akkurat men var ikke langt unna:/
Ikke akkurat hva jeg trengte å høre kjenner jeg er skrekkelig sliten nå, og føler vel det at etter hennes mening må jeg bare kutte ut alt og bli vegan og vanndrikkende ruge kasse![]()
Ja det er gøy detHaha, flink som knuser ting ja![]()
TakkUff nei det var da voldsomt![]()
Ikke noe kjekt å høre at opplevelsen din ble sånn![]()
uff
Godt at alt stod bra til med henne men slik sier man ikke![]()
Klem.
Åh, det hørtes innmari kjipt ut!! Har rastløse bein jeg og, men heldigvis bare i perioder! Huff.. Er det ingenting suksess kan gjøre?Det er smerter å hete tokter å hele pakkamest rastløse bein. Å når jeg beveger meg så er det jo vondt. Men men det kommer noe godt ut av det tilslutt
![]()
Det hørtes veldig merkelig ut! Hvorfor måtte du drikke akkrat 2l vann?og når det gjelder mosjon så er jo det noe man må kjenne på selv. Alle skjønner jo at man har godt av å røre på seg! Jeg kan ikke drive å gå lange turer pga bekkenløsning feks, skal jeg da sitte å føle meg som en miss fordi je ikke greier det? Nei, sånt går jo ikke!Da har vi kommet hjem fra ul, møtte en meget spesiell jm, alt står vist bra til med mjmen hverken jeg eller gubben skjønte stort utav denne ul timen, jm forklarte ikke hva vi så eller noe hun tok masse mål iallfall og hun vokser etter gjennomsnitt så det er jo bra.
Forresten... Så bra at alt stod bra til med mj daDa har vi kommet hjem fra ul, møtte en meget spesiell jm, alt står vist bra til med mjmen hverken jeg eller gubben skjønte stort utav denne ul timen, jm forklarte ikke hva vi så eller noe hun tok masse mål iallfall og hun vokser etter gjennomsnitt så det er jo bra.
Får virkelig håpe detTakk![]()
Skulle få ny ul I uke 32så regner med å få brev fra sykehuset etterhvert. Får håpe vi får en annen jm da
![]()
Åååh så herligFikk 3 pakker I posten fra ebay I dag da)
2 bukser til og stellematte til å ha med på tur![]()
Jeg tror ikke det :/ men det får gåÅh, det hørtes innmari kjipt ut!! Har rastløse bein jeg og, men heldigvis bare i perioder! Huff.. Er det ingenting suksess kan gjøre?