Skravletråd

Samme her! Våken 04, og sovnet ikke da. Men ropte og hoia hele natta før det. Vet ikke om det kan være pga mye nytt i bhg? Men slitsomt er det.

Ja, det er veldig kjekt å bare kunne tine mat :) istedet for å stå og smøre brødskiver, hehe, det er kjeeedelig ;)
Uff ja kansje det er det som gjør det? Min eldste å sliter med å sovne for det er mye nytt :) håper virkelig det går bedre i kveld :)

Endelig fant rumpa sofaen :D

Har fått levert unger ( måtte ta dobbel tur for eldste glemte støvlene) , handlet, laget klar potetene til middag, satt på en maskin med klær, brettet det som var i tørketrommelen å fått lagt det på plass, ringt legen å fått time til elsdste , støvsuga på kjøkkenet og ryddet ut av oppvaskmaskinen.

Nå kaster jeg inn årene å skal ikke gjøre mere i dag :)

Hehe du har stått på som vanlig!! :D Jeg har stått opp, dusja, spist frokost, that's it :P

Endelig fant rumpa sofaen :D

Har fått levert unger ( måtte ta dobbel tur for eldste glemte støvlene) , handlet, laget klar potetene til middag, satt på en maskin med klær, brettet det som var i tørketrommelen å fått lagt det på plass, ringt legen å fått time til elsdste , støvsuga på kjøkkenet og ryddet ut av oppvaskmaskinen.

Nå kaster jeg inn årene å skal ikke gjøre mere i dag :)

Kan du kaste over litt av den energien din :p
Har ikke kommet lengre enn til å prøve å våkne nok til å ete frokost jeg.
Trenger energi for resten av uka:)

Nei, dessverre! Dere da?

Skulle egentlig ønske gubben kunne ta seg fri de to dagene, siden jeg ikke er helt i form.

Nei ingen store planer! Har rett og slett ikke energi eller kroppen på stell til å finne på stort.. Bekkenet mitt er helt på bærtur så regner med vi blir hjemme :)

Enig, hadde vært så deilig om han kunne ta fri.. Men vet han bare har et par feriedager igjen..

Gikk overraskende greit, så jeg hadde god tid og kom tidlig på jobb:) hehe. Var nesten enklere å ha med å gjøre, og mye enklere å levere:P fikk yoghurt og banan med en gang han kom i bhg så han var veldig fornøyd:D men er glad for at han slipper så lange dager altfor ofte, over 8 timer er lenge for de små:o
Uff ja det er lange dager men heldigvis så koser de seg :D
Godt å høre at alt gikk bra :D :D

Er på kopp nr 1 hel :) tok festen fra gubben I stad, han får ikke plass til en hel kopp kaffe I statoil koppen sin :)
Kaffe har blitt skrekkelig godt :p

hihi jeg syns latte er veeeeeeldig godt :D farlig med kaffemaskin :) Men begrenser meg :P

Du vet du er trøtt når du tar feil av larvik og Seljord :p
For gubben kommer å sier han skal hente en gravemaskin på vestfold utstillingen, så svarer jeg: da drar jeg alene på ul da?
Da svarer han: jeg kjører f.. ikke traktor til Seljord. Skal hente en på vestfold utstillingen I larvik!!!
Spør bare om jeg skal sette på kaffe jeg :p
( vi bor I sandefjord - 10-15 min med bil til Larvik, 2-2,5 timer opp til seljord)
Hahahaha du er herlig :D

mhm!! Hjelpes :o Blitt så stor..!
Ja veldig! Jeg som jobber deltid Syns liksom det er så innmari synd å miste muligheten til å ha gullgutten min hjemme på kosedager sammen med meg. Men sånn er der.. Er jo veldig stas å bli skolegutt da!

Nei ingen store planer! Har rett og slett ikke energi eller kroppen på stell til å finne på stort.. Bekkenet mitt er helt på bærtur så regner med vi blir hjemme :)

Enig, hadde vært så deilig om han kunne ta fri.. Men vet han bare har et par feriedager igjen..
Nei, greit å slappe av litt hjemme da :) han har fri torsdag faktisk, men da skal han på noe greier. Men kunne like gjerne tatt fri den inneklemte fredagen da. Hmmmmm.. Kanskje han kan overbevises :p

Back
Topp