Ja det burde du nok greieBurde vel greie 1500 innlegg i dag![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det burde du nok greieBurde vel greie 1500 innlegg i dag![]()
Uff ja kansje det er det som gjør det? Min eldste å sliter med å sovne for det er mye nyttSamme her! Våken 04, og sovnet ikke da. Men ropte og hoia hele natta før det. Vet ikke om det kan være pga mye nytt i bhg? Men slitsomt er det.
Ja, det er veldig kjekt å bare kunne tine matistedet for å stå og smøre brødskiver, hehe, det er kjeeedelig
![]()
Endelig fant rumpa sofaen
Har fått levert unger ( måtte ta dobbel tur for eldste glemte støvlene) , handlet, laget klar potetene til middag, satt på en maskin med klær, brettet det som var i tørketrommelen å fått lagt det på plass, ringt legen å fått time til elsdste , støvsuga på kjøkkenet og ryddet ut av oppvaskmaskinen.
Nå kaster jeg inn årene å skal ikke gjøre mere i dag![]()
Åh, ja tenk på det!! Å Herregud... SKOLESTART!
Rumpa hat hvertfall funnet sofaen nåUffda det er ikke noe særlig! Kanskje du kan legge deg nedpå litt snart![]()
Ikke her hellerGod morgen![]()
Ingen store planer, hva med deg?
Masse lykke til på ul i dagGod morgen
Hva er deres plan for I dag da?
Her skal jeg på ul) gleder meg veldig til å se mj igjenn
![]()
Endelig fant rumpa sofaen![]()
Har fått levert unger ( måtte ta dobbel tur for eldste glemte støvlene) , handlet, laget klar potetene til middag, satt på en maskin med klær, brettet det som var i tørketrommelen å fått lagt det på plass, ringt legen å fått time til elsdste , støvsuga på kjøkkenet og ryddet ut av oppvaskmaskinen.
Nå kaster jeg inn årene å skal ikke gjøre mere i dag![]()
Nei, dessverre! Dere da?
Skulle egentlig ønske gubben kunne ta seg fri de to dagene, siden jeg ikke er helt i form.
Uff ja det er lange dager men heldigvis så koser de segGikk overraskende greit, så jeg hadde god tid og kom tidlig på jobbhehe. Var nesten enklere å ha med å gjøre, og mye enklere å levere
fikk yoghurt og banan med en gang han kom i bhg så han var veldig fornøyd
men er glad for at han slipper så lange dager altfor ofte, over 8 timer er lenge for de små
![]()
Er på kopp nr 1 heltok festen fra gubben I stad, han får ikke plass til en hel kopp kaffe I statoil koppen sin
Kaffe har blitt skrekkelig godt![]()
Rumpa hat hvertfall funnet sofaen nåå der blir den
![]()
Hahahaha du er herligDu vet du er trøtt når du tar feil av larvik og Seljord
For gubben kommer å sier han skal hente en gravemaskin på vestfold utstillingen, så svarer jeg: da drar jeg alene på ul da?
Da svarer han: jeg kjører f.. ikke traktor til Seljord. Skal hente en på vestfold utstillingen I larvik!!!
Spør bare om jeg skal sette på kaffe jeg![]()
( vi bor I sandefjord - 10-15 min med bil til Larvik, 2-2,5 timer opp til seljord)
Det gjør du helt sikkertBurde vel greie 1500 innlegg i dag![]()
Jeg liker så godt å bare bli ferdig med detHehe du har stått på som vanlig!!Jeg har stått opp, dusja, spist frokost, that's it
![]()
Sender over restenKan du kaste over litt av den energien din![]()
Har ikke kommet lengre enn til å prøve å våkne nok til å ete frokost jeg.
Trenger energi for resten av uka![]()
Ja veldig! Jeg som jobber deltid Syns liksom det er så innmari synd å miste muligheten til å ha gullgutten min hjemme på kosedager sammen med meg. Men sånn er der.. Er jo veldig stas å bli skolegutt da!mhm!! HjelpesBlitt så stor..!
Får satse på det!!Uff ja kansje det er det som gjør det? Min eldste å sliter med å sovne for det er mye nytthåper virkelig det går bedre i kveld
![]()
Nei, greit å slappe av litt hjemme daNei ingen store planer! Har rett og slett ikke energi eller kroppen på stell til å finne på stort.. Bekkenet mitt er helt på bærtur så regner med vi blir hjemme
Enig, hadde vært så deilig om han kunne ta fri.. Men vet han bare har et par feriedager igjen..