Skravletråd

Tenkte jeg skulle være så lur å stikke innom på senteret og ta med et par ting jeg har titta på på nett. Men blir så utrooooolig varm av å gå i butikker!! Herlighet! Tror det er en gravid-greie :P føles som alle butikker har skrudd opp varmen 20 grader :o og typisk hadde de ingen av tingene jeg skulle ha heller :P nei fremover blir det netthandel på meg :P

Det har jeg også gjort!:)

Så bra at det funka med sykkelen!

Hehe, det er jo et godt tegn det da!

Ikke sant hihi!

Ja digg å sitte ute :) her er det i alle fall varmt selv om det er overskya :)

Så nå skal jeg slappe av så mye man kan med en på 15 mnd som freser rundt :P ikke sånn voldsomt mye mao, men guri så herlig det er å få han hjem igjen :D

Ikke sant hihi!

Ja digg å sitte ute :) her er det i alle fall varmt selv om det er overskya :)

Så nå skal jeg slappe av så mye man kan med en på 15 mnd som freser rundt :P ikke sånn voldsomt mye mao, men guri så herlig det er å få han hjem igjen :D
Ja her er det og varmt selv om det er overskya. Vi er jo naboer vi, husker du..;)
Hehe, nei blir vel ikke sååå mye avslapping da nei. Dem pleier å ha LITT mer energi enn oss voksne;) Men du får kose deg:)

Ja her er det og varmt selv om det er overskya. Vi er jo naboer vi, husker du..;)
Hehe, nei blir vel ikke sååå mye avslapping da nei. Dem pleier å ha LITT mer energi enn oss voksne;) Men du får kose deg:)

Hehe ja det var sant ja, selv om vi ikke bor i Østfold :P

Koser oss veldig vi :D det må du også gjøre :)

Tenkte jeg skulle være så lur å stikke innom på senteret og ta med et par ting jeg har titta på på nett. Men blir så utrooooolig varm av å gå i butikker!! Herlighet! Tror det er en gravid-greie :P føles som alle butikker har skrudd opp varmen 20 grader :o og typisk hadde de ingen av tingene jeg skulle ha heller :P nei fremover blir det netthandel på meg :P
Hahahaha helt enig!! Elsker Kiwi her for de har det godt å kaldt :D storkoser meg på handel det fortiden :p haha å jobber jo egentlig å der så akkurat det er drit med å være sykemeldt. Jeg får ikke bli nedkjølt :p

Ja faktisk! Gikk veldig bra bortover og nedover, men oppover trilla jeg :P kondisen er ikke helt på plass kan du si :P følte jeg sparte bekkenet en god del! Helt håpløst å gå særlig langt på asfalt om dagen :/
Så bra :D :D
Nei å gå på asfalt er dødsvond :o er bare det bort til skolen her å. Så jeg kjører :o
Det er egentlig ikke så langt å gå :p så jeg gleder meg til jeg kan gjøre det heller :D nå har jeg ikke sjangs :o

Back
Topp